Jag tycker du har så väldigt vackra ögon att jag tycker det är synd att gömma dem bakom lugg.Visa bifogad fil 10475 Klippte min lugg. Den blev något för kort![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker du har så väldigt vackra ögon att jag tycker det är synd att gömma dem bakom lugg.Visa bifogad fil 10475 Klippte min lugg. Den blev något för kort![]()
Åh nu blev jag avundsjuk. Jättefint!Ja, jag har självlockigt hårt. Citerar en bild jag redan lagt upp i tråden på det, har endast duschat och låtit det självtorka hängades, då blir det så här:
Jag har storlek S! Får plats med två tjocktröjor under, jag tycker inte om när jackor sitter för tajt.![]()
För kort?Jag tycker den ser alldeles lagom, personligen skulle jag inte klara längre, då jag inte gillar hår i ögonen, men det är jag det.
Fint var det hur som.![]()
Tack, är många som varit och jag har varit mobbad pga mina lockar. Jag tycker personligen inte om dom, hade hellre haft rakt hår, mycket enklare att sköta, men det är väl så att man alltid vill ha det man inte har.Åh nu blev jag avundsjuk. Jättefint!
Åh, den jackan var jättefin!
Hur lång är du och vad har du för damstorlek? Såg att jackan fanns i XS också, men vet inte om jag skulle ha XS eller S... Är 162 cm med lång rygg och har 36-38 i vanliga fall...
S skulle jag gissa på, eller M!
Fast, var inte det en herrjacka? Eller misstog jag mig?
Nej, för hade det varit dam hade M varit givet, men jag tänkte nu när det var herr...
Här tycker jag att den är lagom. Täcker ögonbrynen men är inte i ögonen.För kort?Jag tycker den ser alldeles lagom, personligen skulle jag inte klara längre, då jag inte gillar hår i ögonen, men det är jag det.
Fint var det hur som.![]()
Tack!!Jag tycker du har så väldigt vackra ögon att jag tycker det är synd att gömma dem bakom lugg.![]()
Jag har hittills inte sett en bild där du inte ser fantastisk ut! Du kan ju det med stil.Här tycker jag att den är lagom. Täcker ögonbrynen men är inte i ögonen.
Tack!
Visa bifogad fil 10477
Tack!!
Jag tycker att det genomgående verkar vara så att S i herrstorlek är M i damstorlek osv. Att man får ta en storlek mindre på herrsidan jämfört med damsidan.Fast, var inte det en herrjacka? Eller misstog jag mig?
Nej, för hade det varit dam hade M varit givet, men jag tänkte nu när det var herr...
Jag tycker att det genomgående verkar vara så att S i herrstorlek är M i damstorlek osv. Att man får ta en storlek mindre på herrsidan jämfört med damsidan.
Tack så mycket!Jag har hittills inte sett en bild där du inte ser fantastisk ut! Du kan ju det med stil.
Åh, den jackan var jättefin!
Hur lång är du och vad har du för damstorlek? Såg att jackan fanns i XS också, men vet inte om jag skulle ha XS eller S... Är 162 cm med lång rygg och har 36-38 i vanliga fall...