R
Raderad medlem 68338
Innan visning...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@tornblomma Jag erkänner mig besviken, texten indikerar liksom att det ska komma en kaosartad efterbild, men icke!
Haha, visste väl att du kunde leverera!
Du har vackra ögon!Jag blev lite inspirerad av tråden hur mycket har ni ändrat er på 10 år, och kollade bland mina gamla foton. Hittade en gammal bild från när jag är 20 och jag blir påmind om vad en fotograf sa till mig en gång, att jag har vackra ögon för fotografering.
Jag hade inte så kort hår, det är luggen som syns - plattad med platt-tång.
Visa bifogad fil 10659
Var ett tag sedan jag hittade det där ljuset, ska nog försöka bli kompis med min kamera igen och se om jag kan hitta det igen, tack förresten.Du har vackra ögon!
Om du är i huvudstaden så kan jag hjälpa med kameran!Var ett tag sedan jag hittade det där ljuset, ska nog försöka bli kompis med min kamera igen och se om jag kan hitta det igen, tack förresten.![]()
![]()
Det är sällan jag är där, men får se om jag kommer ihåg det om jag någongång kommer dit.Om du är i huvudstaden så kan jag hjälpa med kameran!
Vi kanske ses någon dag någonstans!Det är sällan jag är där, men får se om jag kommer ihåg det om jag någongång kommer dit.![]()
Jättevackra ögon!Jag blev lite inspirerad av tråden hur mycket har ni ändrat er på 10 år, och kollade bland mina gamla foton. Hittade en gammal bild från när jag är 20 och jag blir påmind om vad en fotograf sa till mig en gång, att jag har vackra ögon för fotografering.
Visa bifogad fil 10659
Tack så mycket, det var en vacker bild på dig också. Det är något med bilden som får mig att le stort.Jättevackra ögon!
Jag har väldigt få gamla bilder men här är en från 10 år tillbaka. Hemmaklippt hår som bestod av kort överallt utom luggen som var jättelång
Visa bifogad fil 10666
Tack! Kan kanske vara för att jag ser ut som ett spånTack så mycket, det var en vacker bild på dig också. Det är något med bilden som får mig att le stort.![]()
Nej, det är du verkligen inte, det sägs att en själv är den hårdaste kritikern.Tack! Kan kanske vara för att jag ser ut som ett spån![]()
Fantastiska ögon! Helt utan gulbruna inslag, är inte det ganska ovanligt? Själv har jag samma färg på ögonen som smutsiga regnmoln typ...Jag blev lite inspirerad av tråden hur mycket har ni ändrat er på 10 år, och kollade bland mina gamla foton. Hittade en gammal bild från när jag är 20 och jag blir påmind om vad en fotograf sa till mig en gång, att jag har vackra ögon för fotografering.
Visa bifogad fil 10659
Det är någon ljusare färg som inte är blå precis utanför pupillen, tog denna bild igår med badrumsljus i ett försök på närbild.Fantastiska ögon! Helt utan gulbruna inslag, är inte det ganska ovanligt? Själv har jag samma färg på ögonen som smutsiga regnmoln typ...