JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: Bildtråd
Åh vad vacker!
Kl.
Jag har just nu två små hjärtan.
Tinna född 2007, e. Berserkur fra stykkisholmi
Har haft massor med otur med skador osv, just nu står hon och vilar i väntan på röntgen.
Sen nytillskottet Snarpur, född 2010 e. Ardur fra Lundum
Han ska nu ridas in och sen får vi se vad som händer!
Båda bilderna är klickbara och leder till fler bilder på båda hästarna!
Så fina, nykomlingen ser trevlig ut
kl
Min underbara Odinn
Min underbara Krás från Holahög
Fina Flugsael från Holahög
Åhh rolig tråd
Jag har ett 11 årigt sto som jag köpte som 3 åring,
Vi gör bokstavligen allt möjligt, vi har tävlar tölttävlingar, vi hoppar vi tränar dressyr och nu även körning som senast tillskott i vardagen
Planen är att nu i år starta en lättare körtävling.
Lugnare, tryggare häst får man leta efter, alla kan rida henne idag från totala nybörjaren till den mer vana.
Här kommer lite bilder.
Islandshäst
Hej!
Jag undrar om det är okej att jag rider islandshäst?
Jag är 163 cm lång och väger 63-65 kg. Jag googlade och fick fram olika...
Islandshäst
Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Fritid
Vi ska åka till Åre i sommar och vill rida på islandshäst. Gärna i fjällmiljö. Har någon tips om en bra aktör i området? Har bil och kan...
Dressyr
Jag kan inte hitta någon ”planer och mål för 2024”-tråd, annars hade det varit roligare att fortsätta i den men om någon annan hittar...
2
Sidan krånglar
Bukefalos Igår och idag har det hänt mig igen att jag har fått upp detta lite då och då:
503 Service Unavailable
No server is available to handle...
bettysmatte
Igår kl 20:14
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Igår var Spock med som kurshund och fick visa lite övningar på allmänlydnadskursen, han skötte sig jättebra :heart . Innan kursen hade...
Bulldoozer
34 minuter sedan
Svar: 1 254
Visningar: 75 365
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Min farfar, född i början av 1900-talet, berättade om en gång när han var liten och skulle äta kokt ägg. Han knackade sönder skalet och...
Iamia
38 minuter sedan
Svar: 1 563
Visningar: 133 179
Djur
Vilken hundras?
Hundavel & Ras Alltså det där med päls... jag är uppvuxen med först pudel, sedan riesenschnauzer, har haft cairnterrier och har nu isländsk fårhund...
Roheryn
Idag kl 09:17
Svar: 33
Visningar: 1 643
Hund
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag insåg igår kväll att en av mina favoriter när jag gick på ridskola var en connemara som glömde bort att han skulle vara ponny. 158...
Habina
30 minuter sedan
Grönt kort kurs
Gnägg Hej,
Har letar överallt efter grönt kort kurs, i Skåne gärna så nära Hörby / Lund som möjligt. Verkar inte finnas något nu inom de...
Lisen82
42 minuter sedan
Betäckning 2024 - föl 2025
Avel Det är verkligen så att vissa hästar "alltid" har högt/behöver avmaskas.
Jag har inte avmaskat ännu, och imorgon är BF. Så det får nog...
hamilton1
52 minuter sedan
Svar: 86
Visningar: 9 178
Avel