Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, fick gå tillbaka och titta vad för pålle det där är
Enbart för nöjet!Åh, fick gå tillbaka och titta vad för pålle det där ärnöjeskör du bara eller nåt mer?
Så söötEnbart för nöjet!![]()
Så söt
Visa bifogad fil 170078
Han sprang så fint på töm idag i nya tränset. Men när vi skrittade av efter grusvägen lyckades han skaka av sig även detta!
Höll på bli katastrof då tränset hängde i tömarna ner mellan frambenen på honom.
Han blev lite stressad och fundersam över vad som hände och jag trodde att han skulle springa hem och såg bara ett kaos med tömmar och träns intrasslade runt benen eller i tusen bitar. Men han tog sitt förnuft till fånga och lyssnade på mina prooo och stannade tillslut så jag kunde ta på tränset igen. Phu!
Vet inte hur jag ska få tränsen att stanna kvar när han skakar pga insekter?! Kommer inte våga mig utanför ridbanan förrän jag löst detta… Ska prova utan huvan och se om det gör att tränset stannar kvar.
Har inte varit något problem tidigare.
Ja, denna huva är ny. Ska prova med någon av de gamla och se om det gör skillnad.Barka har lyckats skaka av sig tränset ett antal gånger också, men bara med huva under, så tror det absolut gör skillnad.
Går kanske att fästa huvan över nackstycket istället för under, på något sätt? Sy på någon rem att knyta fast runt?Ja, denna huva är ny. Ska prova med någon av de gamla och se om det gör skillnad.
Ett tips är att rida med en vanlig flughuva över tränset, det gör jag vid både ridning och körning och han har aldrig lyckats skaka av sig tränset. Har ingen nosgrimma heller som kan stoppa. Då skakar han ändå en del.Visa bifogad fil 170078
Han sprang så fint på töm idag i nya tränset. Men när vi skrittade av efter grusvägen lyckades han skaka av sig även detta!
Höll på bli katastrof då tränset hängde i tömarna ner mellan frambenen på honom.
Han blev lite stressad och fundersam över vad som hände och jag trodde att han skulle springa hem och såg bara ett kaos med tömmar och träns intrasslade runt benen eller i tusen bitar. Men han tog sitt förnuft till fånga och lyssnade på mina prooo och stannade tillslut så jag kunde ta på tränset igen. Phu!
Vet inte hur jag ska få tränsen att stanna kvar när han skakar pga insekter?! Kommer inte våga mig utanför ridbanan förrän jag löst detta… Ska prova utan huvan och se om det gör att tränset stannar kvar.
Har inte varit något problem tidigare.