Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, apelkastad och trivselfläckar är inte samma sak.Apelkastad och trivselfläckar är väl samma sak? Jag tänker på de små, mer markerade ringarna
Visa bifogad fil 166314
Jag vet att det inte är samma sak rent teoretiskt, men de ser iprincip likadana ut. Ville mest förtydliga att det inte var de jag menade på hästenNej, apelkastad och trivselfläckar är inte samma sak.![]()
Det var alltid nya skor tycker jag
Fy sjuttonDet var alltid nya skor tycker jag
Min skoddes var 5e vecka med flytsulor. 2500kr/skoning![]()
Trivselfläckar alltså, som många hästar får under våren/sommaren? Apelkastning är ju konstant som på en ung skimmel texVar tvungen att plocka fram en bild där det verkligen syns Visa bifogad fil 167084
Hon har dem även på vintern men då är de mindre pålitliga. Förekommer hos många ättlingar till Jovial 369.Trivselfläckar alltså, som många hästar får under våren/sommaren? Apelkastning är ju konstant som på en ung skimmel tex
Ja jag serHon har dem även på vintern men då är de mindre pålitliga. Förekommer hos många ättlingar till Jovial 369.
Som synes på träden på bilden är hans fläckar tydliga trots att det inte är vår eller sommar.
Visa bifogad fil 167091