Bildtrådar!

Sv: Bildtrådar!

Här kommer färska bilder på mina jyckar

Lexie som hjälper husse med att hålla fast pappen när han målar lister i nya sovrummet
http://www.16-2.com/temp/37.jpg

Å Xera som för tillfället ser eländig ut :crazy:
Hon har fällt så mycket päls så det finns nästan ingenting kvar av henne. Sen att hon alltid ligger som en groda och använder sig av "tyck synd om mig" blicken gör ju inte det hela bättre :angel:
http://www.16-2.com/temp/38.jpg

Calazirya skrev:
Åh vad go du är :)

Jag är faktiskt uppe i Luleå och hälsar på min "lilla" bebis, få se om vi kan få till ett nytt kort på oss bägge ..
grand danois är så underbart fina!:love:

Haha .. ojsan

Bättre sent än aldrig...

Ett Nytt Kort:
Photo0036.jpg

Senast ändrad:

Jag ger upp ;)
Här skriver man en tråd om att man kanske kunde vara snäll och lägga in en länk om man vill visa en bild. Och vad händer. Det dyker upp bilder utan länk även i den här tråden :crazy: ;)

Ja jag vet *förlåt* jag insåg mitt misstag försent!

Jadzia kanske kan ta bort inlägget så kan jag lägga in länken istället..

Bilden är turligt nog inte så stor, då skulle jag väl bli lynchad.

Ingen fara. Var ju tvungen att skoja lite. Det gick bra att öppna tråden eftersom bilden är så liten :)

Men herrejösses människa. Okey för att det var en bild, men storleken? Man får ju ha förstorningsglas på sig för att kunna lägga märke till ev. höstack på huvudet ;)

Men på den bilden har jag ingen höstack i huvudet, det var på dom förra bilderna..

Bilden är tagen på mobilen, därav storleken !

Det var storleken på hunden vs matte du skulle se ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 692
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 248
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Har någon erfarenhet av att själv slipa eller lämna in klotång för slipning? Jag sitter med 5-6 helt nyköpta klotänger och ingen är lika...
Svar
1
· Visningar
223
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 485
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈