Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Ja jag får la se om jag kan släpa ut någon med kameran då en dag;)
 
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

varning för bildbomb

den nya hästen är en riktig pärla. Lite tjock och otränad, men det börjar ta sig.

Jag rider lätt på alla trav bilder där av den otroligt fina sitsen. Finns mycket att jobba med. TIPS mottages gärna =)
291.jpg

331.jpg

332-1.jpg

355.jpg

396.jpg

499.jpg


och en liten hoppbild =)
567.jpg
 
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Kul att höra hörrni :love::bow:

Just nu är han snorig så han vilar men min plan när han blir frisk är att satsa på dressyr för han har en gång som är helt otroligt (enligt mig själv iaf :D) och jag vet inte om han kommer hålla för hoppning, vill inte ta risken heller, även om jag helst vill hoppa. Men men, jag blir glad om han går att rida på överhuvudtaget.

Han har gått på bete hela sommaren och ätit upp sig lite. Dock blivit riden och stått inne då han haft "semester" från oktober till april pga hovbensinflammation och jag tyckte det kunde räcka för i år ;)
 
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Haha, passande med älgen!:D Valpig och verkar bamsestor! Men ser snäll ut och ska bli spännande att följa :). Hur gammal är han?


*kl*
Stolt f.d. ägare av Fix Victoria, vinst i deras första start ihop!
Så vacker :love:
285457_2312512179272_1443421321_2770907_7912863_n.jpg
 
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Aha, då är jag med, trodde att du hade märkt av att hon var halt igen. Hoppas att det bara är "stofasoner" då!

Kl

Flumsan häromdan
228989_10150275342713113_668158112_7724072_1125213_n.jpg
 
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Ser ut som en himla trevlg häst! Mycket snygg med! :D



Victovie: Förstår att du är stolt, så himla snygg! :love:
 
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Red Bianca barbacka för första gången häromdagen. Gick superbra! Min sits är under all kritik, är medveten om det så jobbar på det, men om någon har ngt bra tips att komma med mottages det gärna :) Musklerna behövs byggas på men det är på väg!

DSC_0313.jpg

DSC_0346.jpg

DSC_0354.jpg

DSC_0370.jpg
 
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

*kl
kan bjuda på en bild från när vi skrittade ut idag på ridskolan och jag fick skritta på finaste :heart :love:

294026_10150256908563042_556378041_7573397_2275825_n.jpg
 
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Vilken bild! Kunde vara hämtad från vilken katalog som helst! ;)

Kom på en grej, blir inte han solblekt på sommaren? Jag sköter ju min tränares häst som är svart. Svart som natten på vintern och våren men sen allt efter sommaren smyger sig på blir han ljusare och ljusare tills vinterpälsen kommer. Men din ser ju svart ut året runt?! Orättvist! :D
 
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

*kl*

Känner att jag måste presentera mig lite om jag ska fortsätta skriva i era trådar :p

Är nybliven norrlänning med enorm hästabstinens. Sålde hästen för ett år sedan och all ridning har varit lagd på is sedan i januari då jag skadade knät. Hoppas kunna hitta en trevlig häst att rida på innan ekonomin tillåter att jag köper en egen...

Några bilder från förra vintern:

DSC_0177.jpg


Dolero4.jpg


Och så måste man ju få ha lite kul också :)
Dolero10.jpg
 
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Åh vad härligt! I vanlig ordning längtar jag just efter hösten och vintern. :D
 
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Ah dom där bilderna är så fina!! Älskar dessutom din förtjusta ponnyryttarmin på sista bilden:D!
 
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

KL*

Här är min (förhoppningsvis) nya stjärna :love:

226055_10150266963988046_694163045_7287995_1654757_n.jpg


Starlight e. Twiligt (:love:) ue. Prestige - Master
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
164
· Visningar
7 539
Senast: Lilla
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
20 21 22
Svar
426
· Visningar
26 487
Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
2 637
Senast: Badger
·
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
8 532
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp