OS i Paris 2024 (dressyr)

Ja, håller med.

Men intressant att det tagit så pass lång tid att rida ihop sig (så klart jättebra att det har fått ta sin tid). Det låter som att systemet som AH/PK rider i inte föll den nya ryttaren i smaken (och enligt åtminstone en artikel, inte föll hästen i smaken heller).
Jag tror ju att den varit skadad och rehabbat säkert ett år minst, och sen igångsättningen på det. Sen är det ju en stor häst med extremt mycket gång, som ridits av långa män som inte alls rider som Anna så det har nog varit jätteenkelt
 
Jag tror ju att den varit skadad och rehabbat säkert ett år minst, och sen igångsättningen på det. Sen är det ju en stor häst med extremt mycket gång, som ridits av långa män som inte alls rider som Anna så det har nog varit jätteenkelt
INTE varit jätteenkelt ville jag såklart skriva
 
Har sett de filmer Adrienne Lyle lagt ut på henne med Lars och Helix. Intet imponerad. Filmen DressageHub lagt ut på MM och Helix är nåt av det värsta jag sett.
 
INTE varit jätteenkelt ville jag såklart skriva
Jag håller självklart med. Men i jämförelse med alla andra "stora" namn som shoppat hästar i Europa med Paris i sikte så är två år under radarn ganska ovanligt. Anna B har förvisso ett helt stall med fina importer så hon kan ju avstå att ha bråttom.
 
Använder inte Dressage Hub sin hemsida mer? Verkar inte vara uppdaterad på flera år. Inte alla som har fb. Verkar vara aktiva på yt däremot.
 

Liknande trådar

Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
41 956
Senast: MiniLi
·
Dressyr Är det inte dags att dressyren också får en egen OS-tråd? Det svenska laget består av Tinne Vilhelmson Silfvén, Patrik Kittel, Juliette...
48 49 50
Svar
999
· Visningar
76 078
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp