Bildtråden

"Kan jeg få litt mer mash?"
20230130_160133.jpg
 
En sårskada på hasen som behövde tas omhand ordentligt. Om en häst kan vara överlycklig så är det vad hon var när hon fick komma hem❤️
Jamen såklart!!
Ibland ser jag ett uttryck i hästens ansikte som så tydligt visar glädje att jag tänker att "kunde hästen stråla med ansiktet i ett stort leende, så hade det varit detta uttryck".

När jag ser det uttrycket så blir jag alltid lite rörd och fånigt glad och känslosam.

Glada hästar är underbart. De liksom lyser!
 
Nyligen lärt sig att gå i skrittmaskin. Väldigt uppskattat för oss båda. Hon hittar någon slags lugnt och avslappnat fokus och jag hinner vara mer effektiv👍

Vet inte riktigt varför jag väntade dryga 2 år innan jag tog tag i detta😅
D954AF5C-A241-4139-817E-A95C5593E6AB.jpeg
 

Liknande trådar

  • Fråga
Bukefalos Jag kan av någon anledning inte formatera text om jag gör inlägg från mobilen. Inte heller lägga till en bild för hela menyraden för...
Svar
2
· Visningar
1 012
Senast: Wille
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
540
Senast: swemale
·
IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
295
Senast: Rie
·
Relationer Jag har en bekant som delar massa rasistisk, inskränkt, klimatförnekande smörja på Facebook. Jag skulle kunna göra det enkelt för mig...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 455
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp