Bildtråden

2CB64A37-DA43-4671-BD36-CB8AF0F33660.jpeg


Ett kort men bra pass på ridbanan igår i solen. Gramanen behövs absolut inte, utan hänger bara där för att hålla mina hjärnspöken i schack 🙈
 
Blev att tugga grus idag då det överpigga djuret blev "rädd" för maken som ställde undan pallen bakom oss och for iväg som skjuten som ur en kanon fisandes och bockandes så matte flög som en liten vante 🙃 Oh well. Var ändå så dags, var typ fyra år sen jag flög Air Equine senast så 😂
 

Bifogade filer

  • Screenshot_2023-04-16-20-45-51-639_com.miui.gallery.jpg
    Screenshot_2023-04-16-20-45-51-639_com.miui.gallery.jpg
    139,8 KB · Visningar: 57

Liknande trådar

  • Fråga
Bukefalos Jag kan av någon anledning inte formatera text om jag gör inlägg från mobilen. Inte heller lägga till en bild för hela menyraden för...
Svar
2
· Visningar
1 124
Senast: Wille
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
545
Senast: swemale
·
Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
652
Senast: Piaff
·
Hästmänniskan Här kommer en lång text... Jag är inne på att köpa häst men det blir troligen i sådant fall till vintern 2024/2025. Men, jag har vissa...
2
Svar
36
· Visningar
2 364

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp