BILLIG trailer?

Sv: BILLIG trailer?

Om du letar i den prisklassen kolla på dom "gamla" klassikerna. Trane och Kylinge. Det är lätt att laga, och lätt att få fram delar till dom, Tranen är något lättare än Kylingen. Men det är välbeprövade modeller och det finns många kvar av dom. Ume kan jag inte så mycket om, men dom gör bra vagnar, hur det är med reservdelar och sånt vet jag inte. Hade ett Kylinge -86 innan mitt nya släp. Kanon och stadig trots att det bara var enaxlat. Hade innan det ett Dino 200, litet och bra släp som det inte finns många kvar av..

Det viktigaste att kolla på är golvet och väggar, det är dyrt med plyfa. Axeln(den är svindyr), kolla även hjulinställningen. Är hjulen sneda är det någon som lastat något tungt eller på något sätt krökt axeln. Kolla bromsar noga, det är ett tråkigt och ett ihållande problem, likaså elen. Släp som stått mycket har så gott som alltid bekymmer med bromsar och el. Har släpet stått på gräs är även botten dålig. Även om det är galvat var noga att kolla balkar under, finns släp som är helgalvade, men totalslut ändå. Galvat är bra så länge det är helt, men inge kul att laga..

Liknande trådar

Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 193
Fordon Jag sitter och slötittar annonser på bilar, ev. köpa min första bil. Kanske imorgon, nästa vecka eller kanske inte ens sker om flera... 2
Svar
21
· Visningar
980
Senast: Hermelin
·
R
Fordon Familjen växer och det börjar bli dags att (motvilligt) inse att vår trogna Volvo inte riktigt räcker till längre. Vi behöver en större...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: Raderad medlem 147980
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 422

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Fjärilar!

Hästrelaterat

Tillbaka