Billiga å säkra foderhäckar

Haukur

Trådstartare
Stallägaren där jag har hästen vill inte skaffa foderhäck till hästarna i hagen(trots att alla i stallet vill ha det), hon har själv ingen egen häst och anledningen till att hon inte vill ha foderhäck är att hon påstår dom vara farliga för hästarna...
Hur ska man övertyga henne om att det finns modeller som inte är det? Är det någon som har någon bra hemsida där foderhäckar säljs alt. ritningar för att bygga egna?

Sv: Billiga å säkra foderhäckar

Jag har byggt en väldig enkel foderhäck själv av en SJ pall som jag spikat fast brädor runt så att det blir en stor låda. Förhindrar att hästarna sprider ut höt, är säker och hästarna får en naturlig låg ätställning.

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 996
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 520
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 323
Senast: Ananazen
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 627
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka