Billiga gardiner?

Snubbelfot

Trådstartare
Jag behöver ljusgrå sammetslängder med öljetter (skallkrav alla tre), 6-8 längder så priset spelar roll. Har någon sett något aktuellt rabatterbjudande, utförsäljning eller liknande på just detta...? Kanske tips på seriösa webshopar inom EU?
 
Jag behöver ljusgrå sammetslängder med öljetter (skallkrav alla tre), 6-8 längder så priset spelar roll. Har någon sett något aktuellt rabatterbjudande, utförsäljning eller liknande på just detta...? Kanske tips på seriösa webshopar inom EU?

Har du kollat på Jysks Anten?

Edit: Kan man vänta lite så har ju Jysk ofta erbjudande på sina grejor.

Edit 2: Cellbes hade också.
 
Gekås brukar ha billiga gardiner om du har nära dit. Iaf tidigare har de haft en massa varianter av sammetsgardiner.
Jag har faktiskt mycket nära till Gekås, hade egentligen tänkt undvika att åka dit men skulle kunna slå ett par flugor i samma smäll och kolla där. Bra tanke.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 503
Senast: Guldaskig
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 037
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 372
Senast: tanten
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 100
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp