Billiga ridbyxor

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare beate
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 374
B

beate

Jag behöver ett par nya ridbyxor. De ska vara helskodda gärna i bomullsaktigt material och inte allt för dyra. Har ni några tips? provade ett par Supercut Back2back igår men tyckte de var lite knöliga på nåt vis. Men kanske det blir så när de är helskodda? Har bara ridit i knäskodda tidigare.

Sv: Billiga ridbyxor

Jag behöver ett par nya ridbyxor. De ska vara helskodda gärna i bomullsaktigt material och inte allt för dyra. Har ni några tips? provade ett par Supercut Back2back igår men tyckte de var lite knöliga på nåt vis. Men kanske det blir så när de är helskodda? Har bara ridit i knäskodda tidigare.

Svårt att svara på eftersom jag inte vet vad som är billigt för dig, men Börjes har ju billiga ridbyxor. Vet dock inte hur det är med kvaliteten, men en polare har ridbyxor därifrån och hon verkar nöjd. ;)

jag har hööks helskodda (2färgade svart o vitt) p de är mina favoriter=) mjuka o trevliga...

De ända helskodda ridbyxorna som har suttit bra på mig var Viktor Hugo. Har haft mina nu i tre år och de är fortfarande jätte sköna och snygga, men tyvärr så kostar de därefter också...

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 418
Senast: Silje
·
Fritid Jag är i stort behov av ett par nya skor då mina (som synes) är sönder. Jag har tyvärr en tendens att mina skor går sönder ganska fort...
Svar
10
· Visningar
632
Senast: Derivata
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 139
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 883
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka