Billiga Vformade pannband?

Sv: Billiga Vformade pannband?

u-formade är snyggare :)

har hittat ganska billiga v-formade men tyvärr var det i en butik som ligger alldeles för långt från dig ;)

attans. Men vilken?? man kanske kan ringa o be dem skicka? Min kusin bor i härnösand.

Vad menar du med uformade`?? Bild?

Kolla runt på hästaffärer på nätet. Satt å kolla på andra saker idag och jag har för mig att jag såg ett på www.equinet.se

Grodden(Lantmännen) Örebro har v-pannband med mässing som de i länken ovan. Lantmännen finns väl i hela sverige, så de borde finnas nära dig...

Jag har ett med ett strasshjärta på. man kan få det med valfri bokstav men också utan nåt. Det kostade 250:- fast det var på en tävling. Men jag kommer inte ihg vad dom som sålde det hette :(

Gör själv! :idea:
Jag ska själv göra ett, måste bara komma mig för att börja.. :p

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag behöver ett pannband med knäppen som man kan fästa en löstagbar käkrem i, frågan är bara vilka som är bäst?! Flera märken...
Svar
3
· Visningar
398
Senast: Elendil
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock... 2
Svar
20
· Visningar
1 077
Senast: tara
·
Utrustning Jag har en spårklippt frusen b-ponny som i HW pony har 100 cm, tyvärr säljer inte HW varmare täcken än 250 gr vilket är för lite. Han... 2
Svar
31
· Visningar
1 534
Senast: Fiorano
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
607
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Dalmatiner
  • Fjärilar!

Hästrelaterat

Tillbaka