Billigaste JW hjälmen

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Oktober
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 862
O

Oktober

Billigaste JW hjälmen i sverige, var finns den? Jag menar förstås sammetshjälmen med läderband;)

Sv: Billigaste JW hjälmen

Man får inte göra direktreklam på Buke, så istället har du ett PM på väg ;)

Oj hittade det senare, bry er ej om detta meddelande

Senast ändrad av en moderator:

Eftersom man inte får göra direktreklam, kan ni pm:a

Det fanns en tråd om detta för en vecka sen och finns säkert flera skulle jag tippa på!
Använd sökfunktionen innan du skapar ny tråd nästa gång! ;)

Ursäkta MEN. Det enda du kan är att klaga på folk och säga lite "små suriga saker"

Var bara tvungen att skriva det, för jag har irreterat mig på det länge:devil:

Men du är du bara jättesur på mig för att jag sa att din häst ser bättre ut utan knoppar... :smirk:

Vill du något som att säga åt mig saker kan du ta det via PM...

haha nej jag är inte sur på dig på nåt vis. Men i varrenda inlägg du har skrivit (som jag sett) Så har det varit något "negativt, små surigt" Men jag bryr mig inte om du vill skriva sånna skaer så gör det;) Tänkte bara påpeka;)

Hm, då har du nog inte sett många av mina inlägg! ;)

tycker inte hon låter särskilt gnällig, tipsade bara om sökfunktionen för att det inte ska bli en massa trådar som är lika....

Liknande trådar

Utrustning Jag har som rubriken lyder problemet att ha ett väldigt smalt ansikte med ett gigantiskt bakhuvud, detta resulterar i att i princip ALLA...
Svar
4
· Visningar
656
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·
Utrustning Ska prova skicka efter hjälm och har storlek 58 på min nuvarande. Hjälmarna finns i M 54–58 och L 59-61, back on track hjälm. Vilken...
Svar
16
· Visningar
1 217
Senast: aglaonema
·
Utrustning Varför finns det inga hjälmar längre som inte har ett ställbart spänne längst bak måste vara något som lätt går sönder tänker jag?! Vill... 18 19 20
Svar
399
· Visningar
16 556
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Diskbråck
  • Gps-halsband