Billigt fleecetäcke (skryt)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ella
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 080
E

Ella

Måste bara tala om hur extremt glad jag blev idag... Har letat länge efter ett fleecetäcke med hals som inte kostar för mycket... Affären här i stan har bara haft sådana som kostar nästan 800 och det tycker jag är lite för mycket! Döm om min förvåning när jag var inne i ett annat ärende idag och får se att de har tagit in ett annat märke som kostar, håll i er, 249 kr :d . Jag var bara tvungen att köpa ett med en gång och det passade precis på min häst! :love:

Sv: Billigt fleecetäcke (skryt)

:eek: Vilket kap! Vad var det för färg på det? Fanns det olika färger att välja på? Du har inte lust att skicka ett i strl 145cm :angel: :p

jag har ett ännu billigare :D Mitt kostade ca 80:- :banana: Men jag gjorde det själv, av 2 st 39:- fleecefiltar från IKEA. ;)

M.

Mitt var blått med vinröda kantband och ska jag vara helt ärlig så hade jag bara ögonen för det så jag har ingen aning om ifall det finns i andra färger! :o

Det borde gå att få tag på för dig också eftersom det var i en ganska vanlig affär som börjar på G och slutar på gården, den affären finns ju på ganska många ställen! :angel:

Fast Jacson täckena ÄR billiga. Jag har sett sådana från 150:-, och tror att det är precis de du beskriver.

Själv har jag även köpt två stycken grått och ett brunt, som är super för hundralappen per styck. Det sistnämda gjorde jag ett kap när jag köpte det på Gekås i alla fall.

Jag köpte ett häromveckan för 159 kr..
Blått med röd/vita kantband...med hals....
på Ullared..

Vet ej hur kvaliteten är men för den pengen så spelar det inte så stor roll.

Jag köpte på Eko i helgen för 229.-. Det var Jacson och fanns i grått eller blått. Tjock härlig fleece och bra kvalite.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är... 2
Svar
39
· Visningar
4 189
Senast: cewe
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
24 246
Senast: Gunnar
·
Hundträning Hej på er, Jag önskar hjälp och tips, kanske stöd också. Detta är en väldigt rå och ärlig text. Jag är mentalt slut. Jag mår verkligen...
Svar
11
· Visningar
3 420
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara... 2
Svar
34
· Visningar
8 366
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka