Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte mig ett par transportskydd idagDe är tjocka och stabila, känns som rätt bra grejer.. Särskilt för det priset! Tyckte de såg ganska stora ut i storleken så jag köpte strl ponny till min D-ponny
De var jättetrevliga i butiken i Skövde, produktchefen kom fram till mig och min kompis och bad om våra åsikter om deras sortiment, han visste inte så mycket om hästar så han ville ha lite "insider" info, som tack fick vi en flaska hästschampo var![]()
Haha, ja! Någon hästkunnig måste ju ha fixat hästen..
Det märks att Biltema inte är så hästkunniga.. På skylthästen i entren på Skövdes biltema har de inte korsat maggjordarna på vintertäcket, vilket får täcket att sitta jättekonstigt och se helt felsytt ut.
I hyllan med nos- och nackludd har de märkt dem med: "Nos och kind padding"...
Ja, men typ allt annat är brunt.
Jag har mailat och frågat om de kommer att utöka med fler färger.
inte så hästkunniga???
Det handlar snarare om att den stackaren som tvingades att montera täcket på skylthästen kanske inte är hästintresserade själv? Tror dom har över 100 butiker så det är kanske inte så konstigt om dom har personal som inte har något hästintresse. Kan du byta lammeller på en volvo bil, typ samma sak
?
Jag har också varit på dom och önskat fler färger och dom skulle börja titta på detFår väl hoppas på det iaf, priserna är ju super :-)
*kl*
Hur är det med deras säkerhetsväst? Den är klass 3 och jag har klämt och kännt på den och faktiskt tyckt att den verkat helt okej. Jag har dock inte provat den ännu. Funderar på att köpa den om den sitter bra tills jag har möjlighet att köpa en racesafe eller outlyne.
*arbetslös medryttare som inte riktigt har råd ännu men skulle behöva en säkerhetsväst typ... förra veckan*