Bukefalos 28 år!

Tranan

Trådstartare
Hej är det någon här som vet vilket bivax som är prisvärt i dagens läge?
Hade koll för 10 år sedan
 
Skulle leta lite på nätet och titta på tester av vax / förseglingar .. som jag ser det är det två linjer att köra på vax (organisk) eller syntetisk lackförsegling ...
 
Skulle leta lite på nätet och titta på tester av vax / förseglingar .. som jag ser det är det två linjer att köra på vax (organisk) eller syntetisk lackförsegling ...
svårt att veta för de rekomenderar alltid svindyra produkten x
 
Jag har testat ett par olika och tycker att Meguiars är bäst. Enkelt att använda, luktar inte bensin och blir snyggt. Men det är verkligen inte billigt. Det är möjligen prisvärt. Å andra sidan använder jag ofta Biltemas grejer också och jag tycker att de är helt ok. Så de är kanske mest prisvärda?
 
Brukar köra med sonax och det är billigt. Sen har jag ingen vetenskaplig studie på om det är det bästa men det är ju bättre än inget. Använt det i flera år till våra bilar. Brukar vaxa två gånger per år.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Till nyår får jag hem 2 stycken kattungar och vill kolla efter klösträd. :) Det kommer bli innekatter i en stor lägenhet på 96kvm och...
Svar
7
· Visningar
588
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi hej! jag är en tjej på 15 år som vill tjäna pengar men vet inte riktigt hur? har ni några tips? :D
Svar
18
· Visningar
1 020
Senast: Lilla
·
IT & mobiler Jag behöver köpa en ny tv, och jag behöver hjälp med vad jag ska titta efter. Har under flera år kollat via äppel-tv och använt flera...
2
Svar
32
· Visningar
1 540
Senast: Malinois
·
Kropp & Själ Hej! Jag fick i fredags förra veckan en ordentlig knuff i bröstet av en häst. Gjorde ont men var inte värre än att jag skrek till och...
2
Svar
23
· Visningar
1 349
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fixa innan tävling?
  • Ridskoleryttare
  • Trollet rymmer

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp