Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag letar Biothane remmar i metervara. Men hittar inget på någon svensk sida och antar att jag måste söka utomlands. Men vet inte vad jag ska söka på. Vad heter metervara på Engelska ?? Kan någon hjälpa mig ?? Tack.
Funderar på att sy ett special distans träns. Har inte riktigt hittat det jag vill ha. Skulle vara läckert att ha ett i olika färger och så vill jag ha "grimman" på ett annat sätt än de traditionella tränsen. Men det är fortfarande bara i huvudet jag planerar, får se om det blir av
Skulle det bli av så lägg gärna ut bilder! Tycker det är alldeles för få alternativ på distanstränsen tyvärr, de har ju så himla vackra färger, tror man skulle kunna göra en stor marknad av dem om man sydde upp gulliga till tex ponnys och folk som tycker om att matcha
Trädgård & Växter Fått hjälp med att rensa rabatter och fixa till lite i trädgården. Planterade ut paprika, physalis och tagetes i växthuset.
Vi hittade...
Ekonomi & Juridik Och för den tredje parten är det fortfarande ett ställningstagande om de ska eller inte ska föregripa domslutet.
Oavsett om det är en...