mag

Trådstartare
Jag letar Biothane remmar i metervara. Men hittar inget på någon svensk sida och antar att jag måste söka utomlands. Men vet inte vad jag ska söka på. Vad heter metervara på Engelska ?? Kan någon hjälpa mig ?? Tack.

Sv: Biothane

Du kan söka på "biothane meterware", då kommer du till tyska sidor.

Om du vill hitta sidor på engensla kan du söka på "biothane sold by the metre"

Funderar på att sy ett special distans träns. Har inte riktigt hittat det jag vill ha. Skulle vara läckert att ha ett i olika färger och så vill jag ha "grimman" på ett annat sätt än de traditionella tränsen. Men det är fortfarande bara i huvudet jag planerar, får se om det blir av :)

Skulle det bli av så lägg gärna ut bilder! Tycker det är alldeles för få alternativ på distanstränsen tyvärr, de har ju så himla vackra färger, tror man skulle kunna göra en stor marknad av dem om man sydde upp gulliga till tex ponnys och folk som tycker om att matcha :D

Du får gärna hojta om du hittar en seriös och bra sida! Jag vill sy upp träns, kandar och förbygel till min valack :)

Ja, hur har det gått? Jag vill oxå veta då jag själv funderar på detta.
Hur tänker du sy? För hand eller maskin?

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som provat det? Funkar de? Alltså en munkorg som är av mjukt hönätsmaterial. Har inte hittat nån i Sverige. Sweet net...
Svar
1
· Visningar
223
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
282
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
393
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka