Biter älgloppor hundar?

S

Ströga

Fick ett sms från Glimfeather att hon är ute med Sirius och de blir attackerade av älgloppor och hon undrar om de biter hundar ?

Tacksam för snabbt svar :)
 
Sv: Biter älgloppor hundar?

Dom biter både hundar och människor, men kan väl inte leva på nåt av dom.
 
Sv: Biter älgloppor hundar?

Okej, tack! Det ska jag skriv till henne =)
 
Sv: Biter älgloppor hundar?

Säg åt henne att springa o.O
Bubblan hade älglöss när han var typ 8 månader, lössen kommer in och bor i sängar och är jätte stora och runda. Suger blod och är svåra att bli av med, sjukt vidriga :eek:
 
Sv: Biter älgloppor hundar?

men vadå, kan dom leva på människor? och kan dom gömma sig i tex håret? :eek: va vidrigt!
 
Sv: Biter älgloppor hundar?

Säg åt henne att springa o.O
Bubblan hade älglöss när han var typ 8 månader, lössen kommer in och bor i sängar och är jätte stora och runda. Suger blod och är svåra att bli av med, sjukt vidriga :eek:

Ja de är nästan värre än spindlar :crazy: Går ju knappt att döda dem heller :crazy:
Det där med att de kan bo i sängar visste inte jag, usch! :eek:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Mötte en kvinna ute i skogen som frågade om hon fick hälsa på mina hundar och jag svarade absolut men dom är smutsiga och kommer hoppa...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 093
Senast: Stergo
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 189
Senast: Acto
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 600
Senast: YlvaG
·
Hundavel & Ras På tal om det här med kamphundar. Min syster tog emot en omplacering för lite mer än ett halvår sedan, en 6 årig mastiffhane. En...
2
Svar
27
· Visningar
1 545
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp