Bitstyrka!

Sv: Bitstyrka!

Haha ja det kan man ju tro efter vad man läser i alla tidningar. :D
Men en rasren Pit är ju faktiskt inte så värst stor, och hittade en video till där de mätte fler raser, Pit var inte i närheten av de flesta av dem.. :p

Finns något liknande med holländsk herdehund, schäfer, mastiff och amstaff (tror jag det var)!
Intressant att se :)

Senast ändrad:

Tror att det var ortja (ja hur det nu stavas) som hade högst bitstyrka.
Ska se om jag kan hitta den igen..

Var det inte en alligator? De har betydligt storre bitstyrka an krokodiler. Alligatorer krossar bytet, Krokodiler river sonder sitt byte.

Hänger på den lilla ot:n om bitstyrka hos andra djur...
Det allra värsta jag sett var en BLÄCKFISK!
(Tror det var på national geographics häromdan) Värre än krokodil eller alligatorn (översatt med krokodil) - tror mätinstrumentet mätte upp till 5000 - men den bet av instrumentet.. två gånger..

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 123
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag funderar på namn antingen till valpen jag ska hälsa på på lördag eller en senare. Men jag funderar på namnen. Jag har råkat snöa in... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 063
Senast: Tajger
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 402
Senast: Capybara
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 542
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka