Biverkning av rabiesvaccinering?

Lupin

Trådstartare
Kan hundarna bli dåliga i magen av rabiesvaccineringen? Min dvärgpudeltik, som har kanonmage i vanliga fall, har varit dålig i magen hela helgen och det enda jag kan komma på är att hon fick första rabiessprutan i torsdags kväll. :confused:

Sv: Biverkning av rabiesvaccinering?

Ingen aning, men jag ringde min veterinär när hon öppnade och enligt henne ger inte rabiesvaccinet några magbesvär som biverkning. Min lilla luspudel har nog bara lyckats stoppa i sig något olämpligt, antingen i trädgården eller så har hon hittat någon förlupen pepparkaka...de tål hon inte har jag märkt. Men hon är ok igen. :)

Liknande trådar

R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 090
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 448
Hundhälsa Hej! Tänkte kolla om andra har samma erfarenhet vid efter behandling med kortison till hund. Lite bakgrundsinfo: Hunden är idag 7,5...
Svar
2
· Visningar
628
Senast: The Beast
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
696
Senast: Celinehenn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31