Björsells Briar

Ja och även när man får fuxar. Tyvärr blir det annars att när man har häst med lite annorlunda färg, så blir det direkt att man färgavlar.

Tragiskt, men som sagt färgen är bara ett +. Fast jag kan villigt erkänna att om det skulle ploppa ut en "brun" fölis skulle jag bli mkt besviken, då brun är den färg jag absolut inte vill ha på min häst. Men är hästen i sig vad man vill ha så får färgen hänga på.

Den kan man ju inte göra något åt.
 
Sv: Björsells Briar

Det finns en utmärkt sökfunktion på internet www.google.com
Jag sökte på briar å fick bla. upp denna bild

Briar.jpg
 
Sv: Björsells Briar

Leonardo som han heter e Briar - Ceylon har även helsyskon, fast med lite mindre bläs.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Sportbladet har tagit del av en mängd bilder som avslöjar hur flera toppryttare i dressyr sätter för högt tryck i munnen på sina hästar...
Svar
0
· Visningar
88
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Dressyrstjärnan Patrik Kittels häst tappade syret i tungan under två världscuptävlingar. På en serie bilder som Sportbladet har tagit...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
19 153
  • Artikel
Hästnyheter Efter de bilder som publicerades igår där flera hästar på en dressyrtävling hade blåa tungor som visar på syrebrist vill nu Svenska...
Svar
0
· Visningar
98
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
489
Senast: swemale
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp