Blå/gul utrustning

Sv: Blå/gul utrustning

Jag älskar marinblå schabrak med gul passpoal...har ett till dressyrsadeln och till hoppsadeln har jag detta som jag tycker är fint:

1599097.jpg

Jag tycker alla ska använda det som de tycker är snyggt! Tänker inte så mycket på vad andra har eller varför. Däremot om folk har smutsiga saker reagerar jag...tycker man ska ha god ordning på sin utrustning! Och helst tvätta schabrak osv ofta...många stackars hästar som får ha samma månad ut och månad in...ger obehag ju.

Sv: Blå/gul utrustning

Min lilla åsikt är att det är " coolare " att vara med i eliten i nån ridgren och inte skryta om det. Tex gå runt i ridkläder ( fast man inte ska rida ) eller ha hela hästen som svenska flaggan fast man inte är med i landslaget:crazy: Lite fånigt då. Men visst är det OK att ha det på pållen sin. Det är snyggt att ha tex ett blå/gult schabrak, men drar man på sig en massa låg/gult och hästen och beter sig som om man är i landslaget är det liiiiite fånigt tycker jag:crazy:

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
572
Senast: Ramona
·
R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 359
Senast: Raderad medlem 147980
·
Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 359
Senast: tomte
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 396
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka