Bukefalos 28 år!

Bläck farligt?

Zewz

Trådstartare
Min lilla herre här hemma har hittat på en ny sport - tugga sönder pennor. Han vet så himla väl att han inte får - han skäms som en hund, rent ut sagt, när man tar honom på bar gärning. Idag tuggade han sönder en bläckpenna i mammas o pappas säng - matte fick byta lakan... Såg ut som nån med blått blod varit med om nåt otrevligt där.
Nu till saken. Är det farligt?
Och ja, han blev lila i truten...
 
min vovve käkade också några pennor och bingolotto "duttpennor" och är frisk... men ring veterinären och fråga!
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen...
2
Svar
39
· Visningar
4 182
Övr. Hund När jag var valp, underhöll jag dig med mina egenheter och fick dig att skratta. Du kallade mig ”ditt barn”, och oavsett antalet skor...
Svar
6
· Visningar
1 047
Senast: littL flower
·
Övr. Katt Nu är det dags, och nu finns det ingen återvändo. Jag har ringt och fått en tid, 15-45 i morgon. Min lilla tjej ska bli ängel. Hon är...
2
Svar
26
· Visningar
1 957
Senast: Onnie
·
Övr. Hund Unghunden har numera blivit nästan 10 månader, och testar allt som går o testa. Mattes tålamod mestadels. Men idag blev jag både rädd...
Svar
12
· Visningar
1 552
Senast: litania
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp