Blåmärken på ena bröstet

SiZo

Trådstartare
2 st är de, i början trodde jag att de uppkom pga för vild lek :o
Men nu har jag inte haft sex på 1,5 månad, och blåmärkena är kvar. De är för övrigt gula i färgen.

Blåmärkena har funnits där i ca 2-3 månader, om jag får gissa, min tidsuppfattning är kass.

Behöver jag oroa mig över detta?

Jag tycker det är fruktansvärt svårt att känna om man har knölar i bröstet, jag tycker liksom att allt är knölar, så jag kan inte svära på att det inte är någon knöl under, men jag tror att det känns som det brukar.
 
Sv: Blåmärken på ena bröstet

Jag har alltid haft lätt för att få blåmärken. Bara häromdagen räknade jag 20 av dem på benen, och jag har inte en aning om hur jag fått dem. Det är så det alltid har varit.

För ett par år sedan så gick jag in i en stor tung flyttlåda, och hörnet gick rätt in i bröstet. Det tog 1v innan blåmärket syntes, och det tog flera månader innan det försvann. Det var väl blått/lila i en månad, och sedan gult i 2-3 månader. Det försvann oerhört sakta, men jag tolkade det bara som att det var en något djupare blödning, vilket var anledningen till varför det dröjde innan det syntes, och varför det sedan dröjde mkt länge innan det försvann. Det var inget jag reflekterade över, mer än "jaha - inga linnen i sommar dårå".

Med det inte sagt att du kanske kan/bör kolla upp det, men jag ville bara dela med mig av min erfarenhet. Jag är dock någon som undviker allt som heter läkare om det går, så jag är inte nödvändigtvis ett bra exempel.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 158
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 065
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 483
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Vaknade strax innan kvart över 02 och kände hur det gjorde ont i mitt högra bröst. Men det tog en liten stund innan jag reagerade. Det...
Svar
11
· Visningar
1 206
Senast: gråvarg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp