blanda färger....

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Linabebis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 314
L

Linabebis

Halloj alla bukare...hoppas ni mårbra!!!:bump:

Stilhjälp....Jah har en brun häst som jag andvänder havannafärgat, brunt , creame o tabacco på...inte inte samma blandar färgerna men ghr uppsättning, förutom sadel.

Har svart ridstövlar o svart hjälm(tävlar hoppning)...och nu måste ja köpa en ny kavaj, vill ha en kritstrecksrandig...men kan ja ha svart på mig själv o brunt på hästen...har ju haft så i minst 14 år o nu slog det mig att kanske ser förljävligt ut...

Hur skulle ni gjort, köpa nya hjälm, brun kavaj o bruna stövlar eller kan man ha svart...tycker ju mest om svart på mig sjäkv inom ridmodet...gillar inte bruba stövlar...iåna fall dyons shortchaps...

Hur ser ni andra ut???

Tack tack//Emma.

Sv: blanda färger....

Den finns en kavaj från jacson som är svart med bruna ränder.

Riktig snygg.

Jag blandar brunt och svart på min vita häst.. inga problem alls tycker jag.. hästen har brun utrustning, jag svart...

Jag tycker det låter som om att blå kavaj och blå hjälm vore snyggt :)

Annars har Jacson en snygg kristrecksrandig kavaj, som ser ut såhär:
8868302956.jpg

Men jag tycker inte att du ska ha För Mycket brunt heller, så hela du blir brun med brun hjälm, brun kavaj och bruna chaps/stvölar :crazy: Då ser du bara ut som en pepparkaksgubbe :p
Men har du t.ex. blå kavaj o blå stövlar så tror jag både bruna eller svarta stövlar blir snyggt till. Likaså med den kritstrecksrandiga kavajen till, både bruna o svarta stövlar kan passa till det, men då skulle jag nog haft en svart hjälm till. :)

Jag har brun utrustning på hästen och svarta stölar+hjälm samt blå kavaj på mig själv. Tycker det fungerar alldeles utmärkt och dressyrdommaren plockade inte fram kräkpåse när vi red så helt anskrämliga såg vi nog inte ut:angel:
Har själv funderat på att köpa en snygg mörkgrå kavaj

Apo

Liknande trådar

Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825
Dressyr Ja, nu när tävlingssäsongen börjat komma igång på allvar kände jag att en sån här tråd var rätt passande! :) Så, vad har ni...
Svar
12
· Visningar
2 524
Senast: Luzzan
·
Utrustning Okej jag skall köpa häst och har funderat lite med ad man ska ha för färg på lädret osv. Så jag tänkte fråga er! Tycker ni att man kan...
Svar
10
· Visningar
2 412
Senast: Ackio
·
Dressyr Jag ska börja tävla lite dressyr och behöver nu införskaffa mig en utstyrsel. Det jag behöver hjälp med är kavaj och eventuellt ny...
Svar
6
· Visningar
5 774
Senast: maoulina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka