Blandad utrustning, vart!?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Arinko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 839
A

Arinko

Skulle gärna vilja ha lite tips på vart man kan få tag på bra, ganska billiga vinterridstövlar, fodrade ridhandskar och vinterridjackor.
Det får gärna vara ridsportsaffärer som ligger runt Södertälje och/eller Sthlms innerstad, men även internetbutiker kan vara ett alternativ.

Sen undrar jag också vart man kan få tag på sköna helskodda ridbyxor som inte kostar skjortan och lite till.

Tack på förhand för svar! :bow:

Sv: Blandad utrustning, vart!?

Stigbygeln är bra i södertälje. Ligger i Weda.. Sen finns det Horze, hööks och hästbiten inom rimligt avstånd. Horze är nog billigast, men stigbygeln och hästbiten har bäst grejer. Hööks är inte så bra tycker jag, horze har jag inte mycket erfarenhet av.

Sv: Blandad utrustning, vart!?

Tack så mycket för svar!
Vart ligger hästbiten? Och vet du om de har någon hemsida?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 234
Senast: valy
·
Anläggning Hej! Vi har en relativt jämn yta på vår gård där vi tänkte göra en budget versions ridbana. Ytan är ca 15x40 och är vanlig jord blandat...
Svar
8
· Visningar
2 015
Senast: Amk
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 026
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Jag ska äntligen ta tag i ridningen igen för första gången på några år. Har lyckats köpa nya ridstövlar som jag hoppas ska passa, men... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 490
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Dalmatiner
  • Leverera valp vid 12 veckor?