Blev uppraggad på stan..

Och jag hade nog, sett till rådet, låtit honom föreslå nästa träff. Kanske jag som är lite för livrädd att verka allt för på dock men han verkar ju som en rådig kille så vill han ses så ser han nog till att det blir av tänker jag☺️

Skulle alla tänka så skulle det aldrig bli några dejter någonsin 😅
Är man intresserad är det bara föreslå något, det värsta man kan få är ett nej 😊
 
Om jag skickar SMS till min kille kan det ta flera timmar innan han svarar, ibland svarar han inte alls. Han har inte alltid med sig telefonen och om jag har ringt brukar han ringa tillbaka när han är vid telefonen igen.
Jag brukar generellt sett se SMS och meddelanden som inget jag behöver ha svart på direkt, de kan svara senare i lugn och ro, vill jag ha svar direkt ringer jag.

Jag var väldigt chill i vår kontakt när vi började "prata" utanför jobbet.
 
Skulle alla tänka så skulle det aldrig bli några dejter någonsin 😅
Är man intresserad är det bara föreslå något, det värsta man kan få är ett nej 😊

Om alla som fått rådet att inte stressa en person som precis kommit ur en långvarig relation chillade lite och lät honom föreslå en träff så skulle det betyda att inga dejter alls blev av? Nja…😉
 
Kan inte föreslå helgen då han jobbar han är ledig nu fram tills torsdag. Jag ställde frågan om vi ska ses och käka efter jag slutat jobb på onsdag. För det är enda dagen jag kan denna veckan själv. Iomed att han föreslog första dejten och han tog isiativ att träffa mig så tänker jag att jag borde fråga. Och man märker denna killen tar de långsamt fram. Annars skulle han föreslagit vin hemma hos han. För vi bor 10 min gång ifrån varandra.
 
Kan inte föreslå helgen då han jobbar han är ledig nu fram tills torsdag. Jag ställde frågan om vi ska ses och käka efter jag slutat jobb på onsdag. För det är enda dagen jag kan denna veckan själv. Iomed att han föreslog första dejten och han tog isiativ att träffa mig så tänker jag att jag borde fråga. Och man märker denna killen tar de långsamt fram. Annars skulle han föreslagit vin hemma hos han. För vi bor 10 min gång ifrån varandra.
Du ska nog inte tro för mycket innan du helt och hållet vet?
 
Jag måste samtidigt vara mig själv och inte spela någon annan. Jag avskyr spelet och att vänta. Men vet jag måste ha tålamod för att inte skrämma bort någon. Jag chansade och frågade om han hade planer på onsdag om han ville käka efter jobbet. Behöver inte vara något fancy. Gå i stan och ta en tugga. Blev väldigt mycket hundsnack på promenaden och lite stressigt och ont om tid. Vill ställs frågor och lära känna honom mer. Vet inte ens var han växte upp eller hur många syskon han har men vet allt om alla hundar han har haft 😁
 
Fast han sa ju på vår dejt att han jobbade tors-lörd. Ska jag inte tro på de?
Nu har du ju skickat och föreslagit onsdag eftersom det var en dag som passade dig - vilket är jättebra, men jag tänker annars att man ska akta sig att försöka matcha in ens planer på förhand efter hur man tror att den andra vill ses. Föreslå en dag och aktivitet som du vill göra så är det upp till honom att svara om han kan och vill eller inte och kan han inte den dagen, men vill ses så kan han i sin tur föreslå en dag som passar honom bättre. Det är inte ditt ansvar att tänka ut sånt innan.
 
Nu har du ju skickat och föreslagit onsdag eftersom det var en dag som passade dig - vilket är jättebra, men jag tänker annars att man ska akta sig att försöka matcha in ens planer på förhand efter hur man tror att den andra vill ses. Föreslå en dag och aktivitet som du vill göra så är det upp till honom att svara om han kan och vill eller inte och kan han inte den dagen, men vill ses så kan han i sin tur föreslå en dag som passar honom bättre. Det är inte ditt ansvar att tänka ut sånt innan.
Jo fast samtidigt har jag sagt att jag jobbar en dag och får förslag på vad en person vill göra som är heldag den dagen skulle jag tolka det som att personen inte alls lyssnar på mig. Det är ju bättre om man vet att någon jobbar att föreslå en dag som passar båda, alternativt att man säger jag skulle vilja göra x någon gång, när kan passa dig? Jag har fullt till fredag typ.
 
Jag tror inte intresset är så stort från hans sida. Då han är kort i sättet han svarar. Samt inte lika aktiv som han varit innan när vi skrev innan vi sågs. Då svarade han oftast direkt. Nu tar det timmar, eller upp till ett dygn. Troligtvis så svarar han inte på min invite, då det kanske var lite väl på känner jag nu. Borde väntat och hållt mig.
 
Jag tror inte intresset är så stort från hans sida. Då han är kort i sättet han svarar. Samt inte lika aktiv som han varit innan när vi skrev innan vi sågs. Då svarade han oftast direkt. Nu tar det timmar, eller upp till ett dygn. Troligtvis så svarar han inte på min invite, då det kanske var lite väl på känner jag nu. Borde väntat och hållt mig.
Du gjorde som du gjorde för att du är du - det är bra att vara sig själv!
 
Jag tror inte intresset är så stort från hans sida. Då han är kort i sättet han svarar. Samt inte lika aktiv som han varit innan när vi skrev innan vi sågs. Då svarade han oftast direkt. Nu tar det timmar, eller upp till ett dygn. Troligtvis så svarar han inte på min invite, då det kanske var lite väl på känner jag nu. Borde väntat och hållt mig.
Har han inte svarat än?
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 050
Senast: Whoever
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
647
Senast: Trassel12
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 799
Senast: jemeni
·
Relationer Som ni säkert har läst i mina tidigare trådar så har jag en tendens att träffa fel killar, att bli för på osv när jag dejtar. Jag skulle...
Svar
19
· Visningar
2 587
Senast: Josseliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp