Blev uppraggad på stan..

Håller absolut inte med ts frågade om dom skulle träffas han svarar bara Nej på det så det är helt upp till honom att höra av sig om han vill träffas.

Ja det är upp till honom nu om han vill ses men TS kan ju välja om hon vill signalera öppen eller stängd dörr kring saken. Själv hade jag inte föreslagit att ses till någon som verkade avig även om jag var intresserad.
 
Ja det är upp till honom nu om han vill ses men TS kan ju välja om hon vill signalera öppen eller stängd dörr kring saken.
Varför ska hon signalera mer?
Hon har bjudit ut honom på middag och han sa nej varför ska hon bjuda ut sig mer än så?
Hoppas verkligen ts håller igen den här gången istället för att ytterligare än gång börja jaga någon som inte är värd det.
 
Varför ska hon signalera mer?
Hon har bjudit ut honom på middag och han sa nej varför ska hon bjuda ut sig mer än så?
Hoppas verkligen ts håller igen den här gången istället för att ytterligare än gång börja jaga någon som inte är värd det.

Vi har helt olika uppfattningar om vad det innebär att bjuda ut sig och att jaga. Mitt förslag var att svara artigt men kortfattat på ett meddelande, för att just avrunda diskussionen. Inte dyka upp vid hans dörr med blommor. Jesus, är folk verkligen såhär stolta av sig?
 
Vi har helt olika uppfattningar om vad det innebär att bjuda ut sig och att jaga. Mitt förslag var att svara artigt men kortfattat på ett meddelande, för att just avrunda diskussionen. Inte dyka upp vid hans dörr med blommor. Jesus, är folk verkligen såhär stolta av sig?
Ja det är folk och det hoppas jag ts är också den här gången!
 
Alright. Jag har i varje fall haft väldigt roligt med mina öppna dörrar genom åren. Det har inte funnits tid för att vara stolt, jag hade missat alldeles för mycket i livet om jag varit det. Min man och jag hade missat varandra. Så det är inget råd jag skulle ge till någon. Men, man är olika!
Ja man är olika och ts har jagat karlar som inte varit intresserade mängder med gånger utan resultat.
 
Alright. Jag har i varje fall haft väldigt roligt med mina öppna dörrar genom åren. Det har inte funnits tid för att vara stolt, jag hade missat alldeles för mycket i livet om jag varit det. Min man och jag hade missat varandra. Så det är inget råd jag skulle ge till någon. Men, man är olika!
Håller helt och hållet med!
Känns som att så mycket hade gått mig förbi då.
 
Ja men pff.. jag med! Men now and then får man napp, även på någon som var lite sval i början men som man lämnat dörren lite på glänt för ifall de skulle få för sig att komma ikapp.
Håller med. Jag tycker verkligen inte att TS ska förnedra sig och jaga den här mannen/hänga utanför hans hem/skicka trettiotusen sms om han inte svarar. Men att svara något artigt och trevligt på hans sista meddelande är väl ändå vanlig hyfs. Sen ska hon verkligen inte göra mer än så.
 
Håller med. Jag tycker verkligen inte att TS ska förnedra sig och jaga den här mannen/hänga utanför hans hem/skicka trettiotusen sms om han inte svarar. Men att svara något artigt och trevligt på hans sista meddelande är väl ändå vanlig hyfs. Sen ska hon verkligen inte göra mer än så.

Ja precis så ☺️ Världen är liten också, även om det inte blir nåt mer så kanske man ändå springer på varandra och då är det alltid skönt att ha varit den som lämnat saker snyggt och prydligt.
 
Varför ska hon signalera mer?
Hon har bjudit ut honom på middag och han sa nej varför ska hon bjuda ut sig mer än så?
Hoppas verkligen ts håller igen den här gången istället för att ytterligare än gång börja jaga någon som inte är värd det.

Men det är väl nästan otrevligt att inte svara tänker jag?
Ett "okej, hör av dig framöver om du vill ses någon annan gång" tycker jag är helt rimligt?
 
Alright. Jag har i varje fall haft väldigt roligt med mina öppna dörrar genom åren. Det har inte funnits tid för att vara stolt, jag hade missat alldeles för mycket i livet om jag varit det. Min man och jag hade missat varandra. Så det är inget råd jag skulle ge till någon. Men, man är olika!
Men handlar det ens om "stolthet" utan snarare tänker jag tydlighet?
Jag är inte mycket för hintar och dolda meningar. Är jag intresserad så är jag öppen med det. Och tur är väl det, för det har för det mesta gett önskat utfall.
 
Men handlar det ens om "stolthet" utan snarare tänker jag tydlighet?
Jag är inte mycket för hintar och dolda meningar. Är jag intresserad så är jag öppen med det. Och tur är väl det, för det har för det mesta gett önskat utfall.

Jo, precis. Jag anser att ett svar på meddelandet att han kan höra av sig om han vill ses är tydligt och lämnar dörren öppen. Eftersom TS som jag tolkar det just har dörren öppen men lämnat över bollen, vilket är förståeligt. Det verkade dock som att TS inte ville svara honom alls eftersom hon inte vill ”jaga efter” honom vilket jag tolkade som stolthet.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 262
Senast: Whoever
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
726
Senast: Trassel12
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 989
Senast: jemeni
·
Relationer Som ni säkert har läst i mina tidigare trådar så har jag en tendens att träffa fel killar, att bli för på osv när jag dejtar. Jag skulle...
Svar
19
· Visningar
2 603
Senast: Josseliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp