Blev uppraggad på stan..

Det är nu man börjar analysera. Pratade jag för mycket om mig själv? Jag kan göra de om jag blir nervös. Verkade jag ointresserad av honom? Haha. Så knäpp man är.
 
Det är nu man börjar analysera. Pratade jag för mycket om mig själv? Jag kan göra de om jag blir nervös. Verkade jag ointresserad av honom? Haha. Så knäpp man är.

Släpp det. Är han intresserad hör han av sig, annars inte.
Njut av att du blev uppraggad på stan och att ni hade en trevlig promenad!
Kul att han tog initiativ, och nu har du också testat. Hör han inte av sig så gör han inte, men det är inte hela världen. 💪
 
Det är nu man börjar analysera. Pratade jag för mycket om mig själv? Jag kan göra de om jag blir nervös. Verkade jag ointresserad av honom? Haha. Så knäpp man är.

Jag tänker att det högst troligt inte har särskilt mycket med dig att göra öht. Som du skrev har han precis kommit ur en längre relation, och antagligen är han inte redo att ge sig in i en ny omedelbart utan ville väl testa att dejta lite kravlöst tänker jag?
 
Tänker lite att om han nu inte raggat upp dig på stan så hade du aldrig tänkt på honom öht, nu fick du en trevlig promenad och en stunds skitsnack. Hade du reagerat liknande om det var en kvinna som tagit kontakt för en promenad? Du vet ju inte om han va ute efter något mer än en promenad med en vän eller om han va ute efter att få en ny flickvän.
Nu ligger ju bollen hos honom och låt den ligga där och gotta sig lite, säger som dom andra -Njut av att du blev uppmärksammad och fick en härlig promenad.
 
Testa att vara helt sval nästa gång låt honom jaga dig.
Många behöver det i början för att fatta ett intresse.
Jag vet att jag kommer få skrattgubbar och elaka kommentarer om mig själv nu men jag skriver detta enbart till dig ts.
Nästa gång du träffar en dejt prova att ligga lågt och vara helt passiv det väcker ibland intresse och det är steg ett.
Man måste inte alltid "vara sig själv " precis I början.

Eller så är man sig själv i en utsträckning man är bekväm med och skippar att ”spela spelet”?
 
Eller så är man sig själv i en utsträckning man är bekväm med och skippar att ”spela spelet”?
Orkar inte diskutera vill bara ge ts råd utifrån verkligheten.
Så ser verkligheten ut många blir mer intresserade av det som är svårare att få än det som serveras på silverfat.
 
Testa att vara helt sval nästa gång låt honom jaga dig.
Många behöver det i början för att fatta ett intresse.
Jag vet att jag kommer få skrattgubbar och elaka kommentarer om mig själv nu men jag skriver detta enbart till dig ts.
Nästa gång du träffar en dejt prova att ligga lågt och vara helt passiv det väcker ibland intresse och det är steg ett.
Man måste inte alltid "vara sig själv " precis I början.

Men vad tänker du att de här inlägget ska ge TS?
 
Testa att vara helt sval nästa gång låt honom jaga dig.
Många behöver det i början för att fatta ett intresse.
Jag vet att jag kommer få skrattgubbar och elaka kommentarer om mig själv nu men jag skriver detta enbart till dig ts.
Nästa gång du träffar en dejt prova att ligga lågt och vara helt passiv det väcker ibland intresse och det är steg ett.
Man måste inte alltid "vara sig själv " precis I början.

Gud, en sval och ointresserad kille som inte visade vem han var hade jag funnit sjukt ointressant.
 
Orkar inte diskutera vill bara ge ts råd utifrån verkligheten.
Så ser verkligheten ut många blir mer intresserade av det som är svårare att få än det som serveras på silverfat.
Det är såklart valfritt att diskutera, men gör man inlägg så är det klart att folk kanske svarar på det :)

Själv hade jag tolkat ett sådant beteende som att personen är a) ointresserad, eller om motsatsen visar sig b) manipulativ/spelar spel. Ingetdera hade lett till något med mig.
 
Gud, en sval och ointresserad kille som inte visade vem han var hade jag funnit sjukt ointressant.
Vi hade hela tiden saker att prata om på promenaden, vi skattade och han berätta att hans hund brukade fälla honom för han springer vid benen och just där och då snubblar jag över hans hund, sen drack vi kaffe på vägen och han skrattade åt mig när min hund började gnälla när jag stod i kön som han höll. Sen blev hans hund rastlös och jag frågade om vi skulle gå hemåt. Jag babblade på om vad jag hade jobbat med innan att jag bott utomlands osv. Sen frågade jag hur gammal han var, och vi pratade om 30 års kris , att han drömde om att skaffa en alpacka och getter i framtiden. Sen skrattade vi åt att vi hade samma dåliga lokalsinne då vi båda inte visste vägen tillbaka i skogen. Så ja jag har svårt att se vad som gick tokigt. Då jag har en tendens att prata om ex och gamla ragg men där knep jag ihop och vi pratade ingenting om gamla förhållande osv utan vi snackade mycket om hundar och hur folk beter sig i olika forum speciellt i hans hunds ras. Sen skildes vi åt han gick nästan hela vägen hem mot mig och jag kramade honom och sa jag hade lite bråttom sen gick han hemåt. Så ja. Jag har svårt att se att det har något med pratet att göra. Sen när jag fick höra av min kollega att hans ex var lång och smal. Så tänkte jag gud han kanske tyckte jag hade tjocka ben för när vi var ute så såg han bara min överkropp haha.
 
Vi hade hela tiden saker att prata om på promenaden, vi skattade och han berätta att hans hund brukade fälla honom för han springer vid benen och just där och då snubblar jag över hans hund, sen drack vi kaffe på vägen och han skrattade åt mig när min hund började gnälla när jag stod i kön som han höll. Sen blev hans hund rastlös och jag frågade om vi skulle gå hemåt. Jag babblade på om vad jag hade jobbat med innan att jag bott utomlands osv. Sen frågade jag hur gammal han var, och vi pratade om 30 års kris , att han drömde om att skaffa en alpacka och getter i framtiden. Sen skrattade vi åt att vi hade samma dåliga lokalsinne då vi båda inte visste vägen tillbaka i skogen. Så ja jag har svårt att se vad som gick tokigt. Då jag har en tendens att prata om ex och gamla ragg men där knep jag ihop och vi pratade ingenting om gamla förhållande osv utan vi snackade mycket om hundar och hur folk beter sig i olika forum speciellt i hans hunds ras. Sen skildes vi åt han gick nästan hela vägen hem mot mig och jag kramade honom och sa jag hade lite bråttom sen gick han hemåt. Så ja. Jag har svårt att se att det har något med pratet att göra. Sen när jag fick höra av min kollega att hans ex var lång och smal. Så tänkte jag gud han kanske tyckte jag hade tjocka ben för när vi var ute så såg han bara min överkropp haha.

Se, du har inte gjort eller sagt något konstigt. Och jag menade inte att varken du eller han var sval och ointresserad, utan det var ett svar på inlägget @Nota skrev om hur hon tyckte man skulle vara på dejt.
 
Vi hade hela tiden saker att prata om på promenaden, vi skattade och han berätta att hans hund brukade fälla honom för han springer vid benen och just där och då snubblar jag över hans hund, sen drack vi kaffe på vägen och han skrattade åt mig när min hund började gnälla när jag stod i kön som han höll. Sen blev hans hund rastlös och jag frågade om vi skulle gå hemåt. Jag babblade på om vad jag hade jobbat med innan att jag bott utomlands osv. Sen frågade jag hur gammal han var, och vi pratade om 30 års kris , att han drömde om att skaffa en alpacka och getter i framtiden. Sen skrattade vi åt att vi hade samma dåliga lokalsinne då vi båda inte visste vägen tillbaka i skogen. Så ja jag har svårt att se vad som gick tokigt. Då jag har en tendens att prata om ex och gamla ragg men där knep jag ihop och vi pratade ingenting om gamla förhållande osv utan vi snackade mycket om hundar och hur folk beter sig i olika forum speciellt i hans hunds ras. Sen skildes vi åt han gick nästan hela vägen hem mot mig och jag kramade honom och sa jag hade lite bråttom sen gick han hemåt. Så ja. Jag har svårt att se att det har något med pratet att göra. Sen när jag fick höra av min kollega att hans ex var lång och smal. Så tänkte jag gud han kanske tyckte jag hade tjocka ben för när vi var ute så såg han bara min överkropp haha.

Men nej, alla mina ex har olika kroppstyp. Nuvarande lång, ljus och prydlig och föregående kort, mörk och rockig. Man lär sig nada av att titta på ex.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 857
Senast: Whoever
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 695
Senast: jemeni
·
Relationer Som ni säkert har läst i mina tidigare trådar så har jag en tendens att träffa fel killar, att bli för på osv när jag dejtar. Jag skulle...
Svar
19
· Visningar
2 584
Senast: Josseliten
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
5 277
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp