Bli av med sniglar

gul_zebra

Trådstartare
Det fanns en tråd förut där nån skrev att det var nån krydda man kunde sprida ut för att sniglar skulle sticka från trädgården. Nån som vet vilken krydda det var?

Sv: Bli av med sniglar

Haha fan vilken söt bild :D
Fast tja, det är snigelvänliga metoder som behövs, så en annan slipper dränka stackarna i öl... :p

Jag tror inte att det är så aktuellt att testa det nej, men det vore praktiskt som fan annars! :D

Då får man helt enkelt fixa nån sorts ränna eller tak runt randen kalk, blir jättesnyggt :p Men sand då? Det är väl inte heller ett helt roligt underlag att vara på om man är snigel?

myskänder!!!
ekologiskgt och trevligt alternativ

Liknande trådar

Övr. Djur Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Svar
3
· Visningar
1 119
Senast: DarkInNight
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 381
Senast: Tantan
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 318
Senast: Bison
·
Övr. Djur Vi har en flock duvor på vår gård, vi bor ute "i skogen" så det är inga stadsduvor. Ser att flera av duvorna har deformerade fötter...
Svar
0
· Visningar
470
Senast: Valmet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka