Bli polis?

Sv: Bli polis?

Jaha är det DU! :D

Jag tycker radiooperatör låter ganska så givande, lite "spindeln i nätet" som jag gillar tanken på :)
 
Sv: Bli polis?

Det är absolut det bästa jobbet inom polisen!

Jag älskade verkligen jobbet men inte staden dit det skulle. Nu bor jag i en stad jag älskar och har ett helt okay jobb. Man kan inte få allt :p
 
Sv: Bli polis?

Jag jobbar som Radiooperatör och är helt inställd på att bli polis efter att ha börjat här. Jag känner dagligen ett sug att sitta där ute istället för här inne i "bunkern".
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 647
Senast: Mabuse
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 618
Senast: Nixehen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 757
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 825
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp