Blingade pannband

33A9424A-4635-4A71-A5CF-65D5E6961804.jpeg
 
Crystal crown. Tror dock att det kanske var tillfälligt att dom hade det men borde finnas andra som har annars :).

Ha! Jag har jagat henne om att fråga sin leverantör om de går att beställa in igen, de var slut när jag fick tummen ur och skulle köpa.
Eftersom det inte finns att köpa längre har jag nästan blivit besatt av att få tag i ett 😂
 
Var hittar man det?
Det är ett ps of Sweden som tyvärr har utgått ur deras sortiment.

Jag köpte det begagnat ihop med ett schabrak som har samma färger (ES Emerald) i födelsedagspresent till dottern.

Det har blivit ett favoritschabrak och även pannbandet är en favorit hos alla, inklusive dottern. Pannbandet är dock ganska ömtåligt, skall erkännas.

Men jag tycker nog att de är väl dyra. Nu önskar sig den andra dottern ett fint pannband i "rainbow" och det lyckades jag komma över på rea på black Friday.

Men tipset om Kyro var bra, synd jag inte kände till det. Lite mer humana priser!

Och jättefina!!
 
Det är ett ps of Sweden som tyvärr har utgått ur deras sortiment.

Jag köpte det begagnat ihop med ett schabrak som har samma färger (ES Emerald) i födelsedagspresent till dottern.

Det har blivit ett favoritschabrak och även pannbandet är en favorit hos alla, inklusive dottern. Pannbandet är dock ganska ömtåligt, skall erkännas.

Men jag tycker nog att de är väl dyra. Nu önskar sig den andra dottern ett fint pannband i "rainbow" och det lyckades jag komma över på rea på black Friday.

Men tipset om Kyro var bra, synd jag inte kände till det. Lite mer humana priser!

Och jättefina!!
Aha, synd, tänkte sambon kunde få lite julklappstips sådär nu när jag rätt nyss köpte ett schabrak som skulle matchat fint ;)
 
Jag har inte haft bling sen senast jag köpte från PS och det var den sämsta kvalitet jag varit med om... har ett likadant som @prinsessfeminist men stenarna trillade ut attjag tittade på det typ.:meh:Visa bifogad fil 61395
Ja, i förhållande till priset är det verkligen uruselt.

Nu tror jag (?) att de nyare modellerna är bättre. De små stenarna verkar sitta löst. Kanske är det mer hållbart med större?

Det finns ju som sagt andra, lite billigare märken som är minst lika snygga.

Jag tror jag följer @Freazers exempel!

Vilken färg fastnade du för?
 
Ja, i förhållande till priset är det verkligen uruselt.

Nu tror jag (?) att de nyare modellerna är bättre. De små stenarna verkar sitta löst. Kanske är det mer hållbart med större?

Det finns ju som sagt andra, lite billigare märken som är minst lika snygga.

Jag tror jag följer @Freazers exempel!

Vilken färg fastnade du för?

Jag valde ”crystal” med 3 rader. Vet inte om man får länka men tyckte det var fint till ett bra pris. Får se hur kvalitén är😊
 
Är det också Kyro?
Nej, Alequi. Lite dyrare men köpte på 30%-rea på Black Friday så blev helt ok ändå.
- - -
Intressant ändå med kvalitét och så. Många säger ju att PS är ömtåliga och tappar stenar lätt, men jag har tex två från dem som är köpta 2015 och de har alla stenar kvar och ser i princip nya ut.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Kära Buke! Jag vill ha en vinterkjol för att slippa ha byxor på mig hela tiden. Vet inte riktigt vilken stil jag söker men när jag letar...
Svar
5
· Visningar
542
Senast: MJLee
·
Utrustning Hej! Jag läser till sadelmakare men eftersom jag är helt ovetandes om vad som är modernt och vad som går hem hos hästfolk idag behöver...
Svar
12
· Visningar
1 364
Övr. Barn Jag har blivit tillfrågad om jag vill bli fadder för min bästa kompis dotter som föddes i somras och tackade naturligtvis ja. Nu är det...
Svar
18
· Visningar
702
Senast: Malin_L
·
Utrustning Ja, jag ska köpa nya stövlar och vill ha inspiration kring vilka som ser bra ut och verkar sitta bra. Jag ser ibland stövlar på...
Svar
9
· Visningar
1 359
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp