Blir det för mkt för shettisen?

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare sockerkakor
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 713
S

sockerkakor

asso, Jag har nu en shettis som jag sköter 3/4 dagar i veckan, Men han som äger shettisen ska ha två som sköter alltså om jag tar 3dagar i veckan och hon med, Blir det för jobbigt för en 3åring? jag tycker själv att det inte är så bra idee eftersom att hon är lite virrig eftersom att hon nyss flyttat från ett stall till ett annat och jag är ganska ny som skötare och så, asso det är ingen som rider henne eftersom att hon inte är inriden.

Sv: Blir det för mkt för shettisen?

Det beror ju på vad du gör. Ska ni rida in henne eller vad ska du göra? Borsta är ju ingen fara och inte promenader men om ni ska rida in henne blir det nog lite jobbigt att rida 6 dagar i veckan i början iaf.

Liknande trådar

Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny! Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan... 2
Svar
30
· Visningar
2 332
Hästhantering Unghäst… Har en 3,5 åring (blir 4 i juni i år) som jag köpte i somras. En ganska cool valack, inte varit rädd för traktorer... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 210
Senast: Piaff
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
588
Senast: Honey07
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 909
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka