Blir man någonsin redo att skaffa barn?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Blir man någonsin redo att skaffa barn?

Hej Du! Ett enkelt svar på din fråga: Nej. Det är ingen idé att fundera så för man skulle alltid kunna haft bätre jobb, varit färdig med pluggandet, renoverat huset klart, köpt hus, väntat tills första barnet var äldre osv osv.
Men; trots allt, när livet väl slår till så är man redo, fullständigt och totalt!

Skulle ngn sagt till oss för ett gäng år sedan att vi skulle få missfall x flera, tvillinar + handikappat barn hade vi nog begått harikiri. (Eller är det seppuku?) men man klarar allt och när det behövs är man redo! Lycka till, skaffa många!/Maverick
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 695
Senast: Madalitso
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 998
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 633
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
481
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp