Blir nog ingen ridning den här sidan årskiftet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Samtliga de tre hästar jag "får" rida är nu borta från lektionsverksamheten. Så om jag inte lyckas gå ner 20 kg på ett par veckor ser det tufft ut på ridlektionsfronten.
Och det ser inte ut att hända heller, för det står f-n still på vågen. Kanske jag inte ska gnälla egentligen för pga av min envisa infektion i kroppen har det varken blivit någon träning eller ordentlig ordning på maten.

Dottern har det ljusare på ridfronten, medryttarhästens ägare har brutit ett revben (ej hästrelaterat) så dottern får nu rida flera ggr i veckan. Igår var det dags för första hoppträningen och det hade gått superduper bra.
Hästen ifråga (en unghäst på 4 år) har varit lite jobbig i hoppningen med ägaren, som åkt av otaliga gånger vid hoppträning, men det hade gått som sagt helt galant.

Jaja, får väl fokusera på gymträningen och bli grymt stark, smal och smidig tills hästarna i stallet är friska igen
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag tycks ha en hobby med förhinder, då jag inte riktigt lyckas ordna med det jag önskar. Seniorens ägare behöver jobba häcken av sig...
Svar
0
· Visningar
310
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Inte jag som ska rida utan dottern på medryttarhästen Blev lite rörd när hon ville jag skulle följa med och stötta. Trots att både...
Svar
0
· Visningar
129
Senast: cewe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Blev ju ingen ridning förra veckan pga ordförarkonferensen och i torsdags var det teori, visserligen uppsutten men vi var 6 st som...
Svar
0
· Visningar
272
Senast: cewe
·
Hästmänniskan Jag har funderat rätt mycket på det här och känner att det skulle vara bra att höra vad andra tycker om den här saken. :laugh: Jag...
Svar
14
· Visningar
2 736
Senast: hier
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Shettistråden del II

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp