Blir så glad. Fått stallplats.

D

darktails

Måste bara skriva.
Fick ett mailsvar nu på en stallplats i Hedesunda dit jag flyttar upp. Skall kolla på den i morgon. Ringde och talade med honom.
Jag som satt ut annonsen nyss typ.

Är ett 2 hästars stall där allt ingår. Även mockning helger mot 100 kr mer i månaden. Vilket lyx. Kan då ta tiden till barn mer då.
Fick även se bilder och var så fint. Byggt ganska nyligen.
Tackade ja. Flyttar upp på onsdag. och jag om någon vecka =)

Nu kommer dammen att trivas. Blir bara några mil att åka upp med honom ifrån spången. Tur att man har egen transport och en sambo som är van att köra.

Skall åka till stallet strax och putsa hans sadel. Köpte en ny dressyr. Gick på 8000 kr. Men det var den värd. Utprovad och allt.:D

Sv: Blir så glad. Fått stallplats.

grattis till detta , ja våra barn är viktiga ,konstigt man välger 2 krävande intressen häst och barn men kul är det . :love:

grattis till detta , ja våra barn är viktiga ,konstigt man välger 2 krävande intressen häst och barn men kul är det . :love:

Skall bli så skönt.
Stallet han flyttar ifrån fungerade tyvärr inte. Det går nordisar mitt emot oss och han skall gå med dem i morgon och tills vi åker på onsdag.
En häst Shaggy en arab han är så elak. Min blev sydd på bogen då han blev biten av den hästen. Sedan får min dammen byta hage varje dag för ägaren till stallet tycker att en häst skall rotera och inte gå i samma hage varje dag.

ajdå, låter som det kommer bli skönt att flytta!

Hoppas nya stallet blir bra och att ni kommer att trivas!

Liknande trådar

G
Hästmänniskan Jaha, så har det kört ihop sig... I november -08 tog vi in en hyresgäst i vårt stall. Vi hade igentligen inte tänkt göra det, men...
Svar
15
· Visningar
2 769
Senast: Gargoyl
·
Hästmänniskan Behöver lite synpunkter ang stallplats åt min treåring. Han opererades för en månad sedan, och fick iom det flytta till ett nytt stall...
Svar
6
· Visningar
822
Senast: Hannely
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka