JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Barn
Trådstartare
Trådstartare
wtf
Startdatum
Startdatum
5 Aug 2007
Svar
Svar
23
Visningar
Visningar
2 205
Sv: Blir så ledsen...
jag tycker att det är ens ansvar som människa, att se till att oskyldiga barn inte utsätts för onödigt lidande...
önskar så att jag visste vart jag kunde ringa i fredags, hade ju varit underbart om dom fick se med egna ögon för då skulle det bli liv i luckan antar jag..
men nu är det gjort
dagens ros till dig!
tack
*tiotio*
Mycket bra!!!!
Kropp & Själ
Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Övr. Barn
Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på.
Min väninna levde...
Kropp & Själ
Jag vet att jag inte är ensam om det här, men det känns så ändå ibland... De flesta i min ålder (dvs mellan 20 och 25) verkar nästan...
2
3
4
GVFÖ 2025
Kultur Det känns som att Sam och Denise aldrig gör något tillsammans. De sitter bara och tjatar om sina problem! De borde bara släppa det en...
Lingon
Alldeles nyss
Jobba som veterinär
Skola & Jobb Hej, är det någon som är veterinär här? Jag vill veta allt. Trivs du? Vad är bäst och sämst med yrket? Vad tjänar du? Hur stressigt är...
bellja
8 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Jag badade ihop med yngsta dottern igår. Det va inte varmt, men första chocken är värst sen går det rätt bra 😅
Idag började jag dagen...
FengurLaugar
11 minuter sedan
Svar: 710
Visningar: 20 640
Allmänt