Blockera någon på Facebook

Jag har admin blockat o ser inte dennes inlägg. Undra om admin ser mina inlägg?

Nej det gör hon inte 😂

Är väl oftast därför man inte får ha admins blockade i olika diskussionsgrupper. Men i denna gruppen spelar det nog ingen roll (om det är den jag tänker på).
 
Nej det gör hon inte 😂

Är väl oftast därför man inte får ha admins blockade i olika diskussionsgrupper. Men i denna gruppen spelar det nog ingen roll (om det är den jag tänker på).

Det var ju du som lärde mig så ja vi tänker på samma 😂

Låter ju logiskt! Men om admin börjar med att blocka mig som i mitt fall, borde jag blivit utsparkad då egentligen? Jag skriver (och läser) ju extremt lite där nu så det spelar väl ingen roll i mitt fall.

Till tråden: @fio kan man fråga om allt sådant här trots att hon är lite äldre 😇🤣🙏
 
  • Haha
Reactions: fio

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Förlåt om dethär blir dåligt skrivet men det är bara tankar som jag vill få ut om vän skap och sånt. Men ja jag blev ju mobbad i skolan...
Svar
16
· Visningar
1 266
Kropp & Själ Vet inte ifall någon kanske läst min tråd för ett tag sedan, men blev misshandlad av mitt ex i form av att han inte tog hänsyn till mina...
Svar
11
· Visningar
1 685
Senast: Fibusen
·
IT & mobiler Finns det någon möjlighet att ställa in på Facebook så att en viss vän inte ska se det jag publicerar i grupper och som kommentarer till...
2
Svar
21
· Visningar
2 996
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 321

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp