Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo jag har kollat in den tiken med. dock är det en hund som kom till sverige från Spanien sommaren 2009 och inte fungera i stadsmiljöer då hon blir rädd, troligen från dåliga upplevelser från gatan i Spanien.
Men är det så, att för de seriösa uppfödarna är det liksom ändå "sista" utvägen att annonsera på Blocket? Jag menar om de har ngn/ngr valpar kvar som de typ "inte blir av med"? Kan det då också isf vara de "sämsta" el. vad man ska kalla det, valparna som är kvar? Det är ju så att vissa raser ALDRIG/SÄLLAN förekommer på Blocket.....
Nej, det tycker jag inte. Sen det klart det finns många konstiga annonser där också men.
Vi hittade våran hund på blocket. Jag var inne en kväll och tittade lite på annonserna. Vi hade egentligen planerat att köpa hund lite längre fram, men när vi såg vår lille kille var vi fast! Jag mailade uppfödaren som svarade några dagar senare..Han hade blivit såld men dagen innan hade ägaren ringt och sagt att han inte kunde ha kvar honom. Och nu står vi har med vår lille Kaj:-) utan blocket hade vi aldrig hittat honom:-)