Blodgivare!

Nu ger jag blod med väldigt blandade intervall, hamnar oftast i någon slags tråkig karens på flera månader... men när jag var student tog jag ofta presentkort på 50 kr :D Sedan tog de bort den valmöjligheten, då skänkte jag till Rädda barnen. Sedan tog de bort den möjligheten, och då har jag oftast avstått eller tagit en reflexväst/handduk någon gång. Skåne har jättetråkiga grejer att välja på. Biobiljett eller Ittala-glas som någon nämnde hade varit kul, men när jag har möjlighet ger jag blod och det är givetvis helt oberoende av gåvorna.

Liknande trådar

Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
451
Senast: Santoxen
·
R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 508
Foder & Strö Mitt 28-åriga sto har lite svårt att hålla hullet så vi testade PAVO 18+ som ska vara speciellt anpassat för lite äldre hästar. Hon...
Svar
6
· Visningar
697
Träning Vi har ett problem som jag tänkte kolla om någon har tips på om detta går att lösa. Vi har en äldre ponny på 24 år som rids ca 3 dagar i...
Svar
2
· Visningar
350
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka