Bukefalos 28 år!

Blödigast av alla?

F

Fritte

Det är nog jag det! Tittade just på hundskolan i gokväll, där de pratade om gamla hundar, och hur det är att ta bort en gammal hund. Och jag kan min själ inte ens börja tänka tanken utan att börja gråta! :crazy: Måtte det dröja länge till....
 
Här har du nån som är lika blödig iaf! :D
Kan inte heller tänka tanken att en dag blir min hund, mina katter gamla och jag måste göra mig av med dom. :cry:
 
När jag tittar på Veterinärerna är det ett evigt tåreflöde... En gång visade de en snabbtitt på programmet, och då uppfattade jag det som att en stackars tjej skulle bli tvungen att ta bort sin hund, varpå jag genast börjar lipa. (Hon såg lite tårögd ut tyckte jag...) I själva programmet sen visade det sig att i själva verket skulle ett enkelt ingrepp lösa det hela, och då fick jag ju gråta en glädjeskvätt! Ja, herregud. :o
 
Jag har en Storpudeltik på snart 13 år, så jag vet vad jag har framför mig. Jag vet inte hur jag en dag skall kunna leva utan henne, det känns som jag har haft henne alltid. Hon är så klok och hennes ögon så männskliga, hon är min abosolut bäste vän i livet. Hennes höfter är nu utslitna, men hon får smärtstillande varje dag, och funkar jättebra på det. Tyvärr fick jag ju ta bort min lilla dvärgpinscher för knappt en månad sedan :cry: så jag hoppas verkligen att jag får behålla min pudel lite till.
 

Liknande trådar

H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
11 018
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Jag skulle behöva tips på hur man överlever sin hunds bortgång. Just nu känner jag ingen anledning till att ens existera själv då han...
Svar
3
· Visningar
537
Senast: Myrten
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 039
Senast: Viva
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 326
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp