Bukefalos 28 år!

Blogg fråga

T

Tessa P

Det här kanske är en dum fråga. Men jag vet inte hur jag ska göra om jag vill lägga in ett filmklipp från t.ex youtube i mitt blogginlägg. Nu menar jag inte att jag ska ha en länk till den sidan utan filmklippet direkt i inlägget.

Hoppas nån förstår vad jag menar och kan berätta hur man gör.
 
Sv: Blogg fråga

I informationsrutan bredvid videoklippet står det "Embed" följt av en kod. Klistra in den koden i inläggsrutan i din blogg. Klart.
 
Sv: Blogg fråga

Jag får det inte att funka (blogg.se)... ska man bara klistra in "embed-koden" direkt in i inläggsrutan? :confused: då står bara koden där för mig sen, ingen youtube-film...

Help..
 

Liknande trådar

L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
3 306
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Hej alla! Jag skriver med hopp om att få lite klarhet i vad som gäller angående att gå, d.v.s. lägga spår eller helt enkelt promenera...
2
Svar
20
· Visningar
960
Senast: Roheryn
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 181
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
391
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp