timme

Trådstartare
hej har nu skapat en blogg på bloggproffs.se men fattar nada hur skriver man inlägg och hur kan man redigera sin sida med egna bilder?och mycket mer....
tacksam!:p

Sv: blogg

Från FAQ:en

Fråga: Hur kommer man igång?

Svar: När du har loggat in kommer du till en sida där det finns många olika alternativ. Jag föreslår att du väljer fliken som heter “Utseenden” och väljer hur du vill att din blogg ska se ut. Sen går du till fliken “Skriv” och väljer en rubrik på ditt inlägg, som du sedan skriver i det stora fältet.
Lägga upp bilder gör du i fältet precis nedanför textfältet. Välj knappen “Bläddra” och välj sedan den bild du vill klistra in i inlägget genom att trycka “Upload”. Var inte rädd för att experimentera, du kan alltid göra ändringar i efterhand i texten och så. Det gör du under fliken “Redigera”.

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 742
Senast: corzette
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 853
Senast: Gabby_Ossi
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
473
Senast: Myrten
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 768
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår