Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag vill göra en presentation av mig själv som alltid syns i bloggen (i ena "menyn" alltså) men är ett förmänskligat u-land när det kommer till html och ALLT såntdär. Finns det någon kodmall man kan använda sig av?
Ååh, det är en sån där grej som är plättlätt när man kan HTML men till synes helt omöjlig om HTML är rena grekiskan.
Har du bloggen på blogg.se eller någon annan stans? Har för mig att blogg.se tillåter att man är och petar i HTML-filen, men kommer inte riktigt ihåg. Vissa bloggtjänster har en inställning någonstans som tillåter att man visar "författarinformation" utan att man behöver peta i koden, det finns ingen sådan grej någonstans?
Om du har blogg.se så går du in i kodmallen, och skriver där din lilla press om dig själv, jag kan antingen hjälpa dig via msn, eller så skickar jag ett pm med vilken kod du ska leta efter
Tänkte gå o lägga mig, skickar ett pm nu, har du blogg.se så borde du kunna klara det nu
Har du det inte får du fråga nån annan, om du inte har blogger för det kan jag med
Lycka till nu
Pm:a om du behöver hjälp igen, eller om jag var otydlig !!
Juridik & Ekonomi
I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder...
Kropp & Själ Mina är blågröngrå typ. 😅 Blå ring runt och sedan lite melerat med grönt, blått och grått.
I visst ljus ser de blåa ut, i annat gröna etc.