Bloggexperter

eyz

Trådstartare
Jag vill göra en presentation av mig själv som alltid syns i bloggen (i ena "menyn" alltså) men är ett förmänskligat u-land när det kommer till html och ALLT såntdär. Finns det någon kodmall man kan använda sig av?

Jag blir GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALEN!

Sv: Bloggexperter

Ååh, det är en sån där grej som är plättlätt när man kan HTML men till synes helt omöjlig om HTML är rena grekiskan. :D

Har du bloggen på blogg.se eller någon annan stans? Har för mig att blogg.se tillåter att man är och petar i HTML-filen, men kommer inte riktigt ihåg. Vissa bloggtjänster har en inställning någonstans som tillåter att man visar "författarinformation" utan att man behöver peta i koden, det finns ingen sådan grej någonstans?

Om du har blogg.se så går du in i kodmallen, och skriver där din lilla press om dig själv, jag kan antingen hjälpa dig via msn, eller så skickar jag ett pm med vilken kod du ska leta efter :)

Tänkte gå o lägga mig, skickar ett pm nu, har du blogg.se så borde du kunna klara det nu ;)
Har du det inte får du fråga nån annan, om du inte har blogger för det kan jag med :)

Lycka till nu ;)
Pm:a om du behöver hjälp igen, eller om jag var otydlig !!

Har redan tackat Atomiic i pm men kan avsluta tråden med att berätta att jag nu har en presentation på bloggen tack vare Atomiic här! :)

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 411
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
736
Kläder & Bli fin Har ni några bra tips på ögonfransfärg att använda själv hemma? Alltså inte en vanlig mascara, utan permanent hårfärgningsfärg som...
Svar
6
· Visningar
616
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka