Bloggfrågor

Sv: Bloggfrågor

Det vet jag inte. :p Kollar sällan på toppen där men förut kollade jag på alla bara för att se vad det var för typ av bloggar som ligger i toppen och det var sånna då iaf, nu såg det ut att vara mer trevliga bloggar som jag brukar fastna för. :)

Ja, typiskt sånna där med dagens outfit, fina bilder, inspiration osv. ^^

Förutom att bloggen ska vara intressant, rättstavad blablabla så tycker jag att en sak är snorviktig: Man ska kunna klicka "bakåt" eller äldre poster eller nåt i den stilen. Hatarhatarhatar alla bloggar där du måste rota i arkivet.

En sådan saknar jag på min blogg! Har inte förstått hur jag lägger till det, någon som kan/vill förklara? :)

Dessvärre inte något som går att ordna om man bloggar på blogg.se. Skitsurt! Jag har iaf inte hittat någon kod att lägga in och allt jag hittar på nätet är att det är omöjligt på just blogg.se.

Haha sant :P Jag förstår hur du menar! Jag älskar typen som Epicfaiil har, men det är ändå väldigt plottrigt och det gillar jag inte. Hm.. :D

Neeej det går visst att ha det på blogg.se :) ska se om jag hittar koden :) hade det på en av mina tidigare designer. har du kikat på designadinblogg.se?

Vilken blogg är din då? ;) Jag kollade igenom bloggtoppen igår, några är ju trevliga men vissa skulle jag inte kunna läsa bara för designen! :D

xD Du får gissa! Fast jag är inte med idag :P men har legat där ett par veckor, typ!

Senast ändrad:

okej :) som sagt vet jag att det ska gå då jag själv haft en sån kod på en av mina tidigare designer (något/ett par år sen). Dock verkar inte koden fungera längre, eller så är det fel på blogg.se :p eller båda.

Någon mer som har problem med statistikgrejen förresten? Jag har legat på topplistan ett bra tag och låg även där i natt och imorse. Men nu när jag skulle kika igen så låg jag inte kvar. Deras kundservice är omöjlig att få tag på, men jag har mailat dom.

sorre för OT :P

Typ knapp

Jag tycker det är bra/viktigt att man har en positiv anda i bloggen, inte bara gnäll, gnäll, gnäll och ständigt ältande. Det blir bara drygt att läsa...

Jag passar mig noga från att gnälla för mycket i min blogg - jag vill må bra av att läsa det jag skriver, likväl som jag vill att andra ska må bra av det, vilket inte funkar om man ständigt nervärderar och invaliderar sig själv, eller andra.
Mina huvudområden i min blogg är min vardag med "psykisk ohälsa", funktionssvårigheter, träning, mindfulness, självkänsla och så lilla valpen så klart! :love:
Jag har mycket att ge och dela med mig av, nu är bloggen ganska nystartad - men jag hoppas den kommer fylla den funktionen framöver.

Sedan har jag också en renodlad teblogg förstås, den talar ju för sig själv,den vill jag liksom hålla "stilren" och lite enklare :)

Det verkar ju finnas en hel del bloggare här så då kanske man kan få hjälp med ett litet bloggtekniskt bekymmer som jag inte kunnat lösa själv.

Texten på kommentarerna är i vitt precis som jag vill ha det men mina svar bli i svart och syns därmed inte mot bakgrunden och jag fattar inte var jag ändrar det till vitt! Det är alltså inte färgkoderna som är problemet utan VAR den ska in.
Jag tror jag haft den frågan uppe här förut men ingen har lyckats hjälpa mig så jag gör ett nytt försök nu då:)

Jag tycker att en blogg ska innehålla ett vettigt och läsvärt innehåll, mycket bilder och ett enkelt teckensnitt. Sen är en snygg design alltid ett plus!

Jag gillar bloggar som innehåller en blandning mellan vardagsinlägg, dagens outfit, bildinlägg och läsartips etc. Det är även utefter detta upplägg som jag själv bloggar. Så kul att kolla tillbaka sen på allt man skrev och la upp för flera år sedan :)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
480
Senast: Myrten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
540
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 247
Senast: Rie
·
Kläder & Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
11 312
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur